Juha-Antti Lamberg uutena jäsenenä Keskimaan hallitukseen

Osuuskauppa Keskimaan hallintoneuvoston kokouksessa 11.12.2018 valittiin hallitus vuodelle 2019. Uutena hallituksen jäsenenä aloittaa professori Juha-Antti Lamberg Jyväskylästä.

Juha-Antti Lamberg on valittu uutena jäsenenä Keskimaan hallitukseen vuodelle 2019.

Osuuskauppa Keskimaan hallintoneuvosto valitsi kokouksessaan 11.12.18 hallituksen jäseniksi vuodeksi 2019:

Harvia-Jyllinmaa Sari, sijoittaja

Lamberg Juha-Antti, professori

Uotinen Markku, toimitusjohtaja

Äänismaa Pekka, johtaja

Määttä Antti, toimitusjohtaja

Uutena hallitukseen valittiin Juha-Antti Lamberg Jyväskylästä. Lamberg toimii strategian ja taloushistorian professorina sekä Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulussa että Historian ja etnologian laitoksella. Hänen tämän hetken tutkimus liittyy toimialojen, erityisesti päivittäistavarakaupan, kilpailustrategiaan ja teknologisiin murroskohtiin sekä niiden tuomiin johtamishaasteisiin.

Hallituksen puheenjohtajana toimii Keskimaan sääntöjen mukaisesti toimitusjohtaja Antti Määttä. Hallituksen sihteerinä toimii talousjohtaja Niko Toivanen.

Hallintoneuvoston puheenjohtajana vuonna 2019 jatkaa vanhempi konsultti Sami Kettunen Jyväskylästä. Varapuheenjohtajana jatkaa viestintäpäällikkö Pirjo Vuorenpää Laukaasta.

Lisätietoja:
Osuuskauppa Keskimaa, toimitusjohtaja Antti Määttä, puhelin 050 522 1011

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

ABC Vaajakoskesta viihtyisämpi – liikenneaseman sisätilat uudistetaan alkuvuonna 20194.1.2019 09:12Tiedote

Vuonna 2003 avattu ABC Vaajakoski uudistetaan. Liikennemyymälän sisätilojen kalustus ja palvelutilojen sujuvuus uudistetaan vastamaan nykyasiakkaiden toivomuksia ja vaatimuksia. Muutoksessa uudistetaan tammi-helmikuun aikana myymälä-, ravintola- ja WC-tilat sekä tuotanto- ja varastotilat. Muutostyöt toteutetaan osissa niin että asiakkaita palvellaan ympäri vuorokauden myös uudistuksen aikana.