Heikkinen Yhtiöt Oy

Juha Kananen on Heikkinen Yhtiöiden uusi toimitusjohtaja

Heikkinen Yhtiöiden uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty Juha Kananen. Kananen siirtyy tehtävään Saunatalo Oy:n toimitusjohtajan tehtävästä. Koulutukseltaan Kananen on rakennustekniikan diplomi-insinööri ja kauppatieteiden maisteri. Jarmo Heikkinen keskittyy yrityksen hallituksen puheenjohtajana tukemaan yrityksen strategista suunnittelua.
Kuvat ovat vapaasti julkaistavissa.
Heikkinen Yhtiöden uusi toimitusjohtaja Juha Kananen siirtyy tehtävään Saunatalo Oy:n toimitusjohtajan tehtävästä. Kuvat ovat vapaasti julkaistavissa.

-Juha Kananen on valittu tehtävään jalostamaan Heikkinen Yhtiöiden toimintaa. Me olemme viime vuosina kasvaneet kovasti ja nyt on aika keskittyä jalostamaan toimintojamme, kehittämään kannattavuutta ja nostamaan yrityksen toiminta uudenlaisen operatiivisen tehokkuuden tasolle. Kanasessa yhdistyy toiminnan kehittämistä tukeva koulutustausta sekä jo valmis ymmärrys millaista on toimia rakennusteollisuudessa aliurakoitsijana, kommentoi hallituksen puheenjohtaja Jarmo Heikkinen.

Heikkinen Yhtiöt on kasvuhakuinen yritys, joka on viime vuosina kasvanut vahvasti pienempien lattia-alan toimijoiden yritysostojen kautta sekä tilauskantaa ja henkilöstöä kasvattamalla. Yhtiön talous on kestävällä pohjalla ja yhtiössä katsotaan luottavaisesti tulevaisuuteen, vaikka toimintaympäristön muutosten ennustaminen onkin juuri nyt hankalaa ja koko rakentamisen toimialaa vaivaa työvoimapula.

-Jarmo Heikkinen on johtanut yhtiötä nimellään, kasvoillaan ja sydämellään viimeiset 37 vuotta. Joensuulaisittain voisin todeta, että olen tohkeissani päästessäni jatkamaan tätä työtä. Jo aiemmin valittu strategia toteuttaa lattioita pohjasta pintaan on osoittautunut toimivaksi ja tätä linjaa tullaan johdollanivahvistamaan edelleen. Haluamme toteuttaa asiakkaille kaikenlaisia lattiakokonaisuuksia laadukkaasti ilman urakkarajoja, kommentoi toimitusjohtaja Juha Kananen

-Yhtiöllämme on Suomen paras asiantuntemus lattiatöistä. Pystymme palvelemaan rakennuttajia ja pääurakoitsijoita suunnittelupöydältä, tahtiaikataulun laatimiseen ja tietenkin itse toteutukseen, kiteyttää Kananen Heikkinen Yhtiöiden toimintaa.

Heikkinen Yhtiöiden perustaja ja omistaja Jarmo Heikkinen on toiminut toimitusjohtajana koko yrityksen historian ajan vuodesta 1985 kasvattaen yritystä yhden miehen ideasta yli 350 henkilön yritykseksi, joka on erittäin vahva toimija koko Suomen alueella lattiaurakoinnissa. Toimitusjohtajan vaihdoksen myötä Jarmo Heikkinen keskittyy yrityksen hallituksen puheenjohtajana tukemaan yrityksen strategista suunnittelua.

Jarmo Heikkinen

Juha Kananen

Kuvat

Lataa
Kuvat ovat vapaasti julkaistavissa.
Heikkinen Yhtiöiden perustaja ja omistaja Jarmo Heikkinen keskittyy yrityksen hallituksen puheenjohtajana tukemaan yrityksen strategista suunnittelua. Kuvat ovat vapaasti julkaistavissa.
Lataa

Heikkinen Yhtiöt Oy
Linjakuja 4
80140 Joensuu

Heikkinen Yhtiöt Oy on Suomen johtava lattiapäällyste- ja rakenneurakoitsija. Toimimme valtakunnallisesti kaikilla suurimmilla talousalueilla. Palveluvalikoimamme sisältää ratkaisut pohjasta pintaan, maakosteabetonilattioista, lämpölattioihin ja pintamateriaaleihin. Heikkinen Yhtiöt on Suomen ja Pohjoismaiden suurin toimija alallaan.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Heikkinen Yhtiöt Oy

Heikkinen Yhtiöt urakoi lattiat Maailman älykkäimpään sairaalaan Oulussa – 40 000 m2 pinnoitelattia tavoittelee Vuoden Lattia -palkintoa17.10.2022 06:45:00 EEST | Tiedote

Heikkinen Yhtiöt on urakoimassa Maailman älykkäintä sairaalaa Ouluun. Yhtiö on jo urakoinut Oulun yliopistollisen sairaalan uudistamisprojektiin sisältyen lähes kuuden jalkapallokentän verran lattiapinta-alaa eli 40 000 m2. Marmoriefektillä koristeltua Sika Comfortfloor FX Marble -polyuretaanipinnoitetta on tehty jo lähes 20 000m2. Urakalla Heikkinen Yhtiöt tavoittelee Lattian- ja seinänpäällysteliitto ry:n Vuoden Lattia -palkintoa.

Heikkinen Yhtiöt ostaa EcoFloor Finland Oy:n – yritysosto kasvattaa konsernin maakostea- ja kovabetoniliiketoimintaa15.11.2021 06:15:00 EET | Tiedote

Heikkinen Yhtiöt Oy ostaa maakostea- ja pumpputasoiteurakoitsijana toimivan hämeenlinnalaisen EcoFloor Finland Oy:n. Yhtiö toimii Etelä-Suomen ja Pirkanmaan alueilla ja sen liikevaihto oli viime vuonna 1,6 Me. Yrityskauppa kasvattaa erityisesti Heikkinen Yhtiöiden maakosteabetoniliiketoimintaa, mutta vahvistaa myös kovabetoniliiketoimintaa ja organisaation palveluvalikoimaa.