Liuttu Logistiikka Oy

Jukka Ylitalo nimitetty Liuttu Logistiikka Oy:n toimitusjohtajaksi

Jukka Ylitalo on nimitetty Liuttu Logistiikka Oy:n toimitusjohtajaksi 4.9.2017 alkaen. Ylitalo siirtyy tehtävään Oy Matkahuolto Ab:n Matkapalveluiden liiketoimintapäällikön tehtävistä. Sitä ennen hän on toiminut mm. kuljetusyhtiön liikenteestä vastaavana johtajana. Koulutukseltaan Ylitalo on kuljetusinsinööri ja MBA.
Toimitusjohtajana 4.9. aloittava Jukka Ylitalo odottaa tulevaa innokkain mielin.

”Toivotan Jukan lämpimästi tervetulleeksi taloon. Jukalla on pitkä ja vakuuttava kokemus kuljetusalalta. Liuttu Logistiikka tarvitsee logistiikka-alan voimakkaaseen kasvuun ja henkilöliikenteen muutokseen vahvaa liiketoiminnan näkemystä ja kokemusta, jota Jukalla on runsaasti”, toteaa Liuttu Logistiikka Oy:n hallituksen puheenjohtaja Heikki Halme.

”Liutun henkilökunta on tehnyt rutkasti töitä kasvun aikaansaamiseksi. Liuttu at Your Service palvelee useassa kanavassa 24 tuntia vuoden jokaisena päivänä. Taksiliikenteen säätely päättyy vuonna 2018, ja vapautuminen mahdollistaa suuremmat yritysrakenteet ja raikkaamman palvelutarjoaman sekä henkilö- että tavaraliikenteessä. Jukka tuo johtamiskokemuksensa Liutun asiakkaiden ja henkilökunnan avuksi juuri kreivin aikaan. Toivotan hänet koko johdon puolesta tervetulleeksi liuttulaiseksi", pääomistaja Jussi Kuortti jatkaa.

”Olen innoissani, kun pääsen luotsaamaan erittäin arvostettua ja korkeasta laadustaan tunnettua yritystä. Monipuolisen kokemukseni kautta pystyn tuomaan Liuttu Logistiikan liiketoimintaan kasvua ja kehittämään palveluita asiakasarvon lisäämiseksi”, Ylitalo kommentoi.

Lisätietoja:
Heikki Halme, hallituksen puheenjohtaja, Liuttu Logistiikka Oy, puh. +358 40 581 3000
Jussi Kuortti, pääomistaja, Liuttu Logistiikka Oy, puh. +358 40 023 1947
Jukka Ylitalo, toimitusjohtaja (4.9.2017 alk.), Liuttu Logistiikka Oy, puh. +358 40 764 4386

Jakelu:
STT Info
Keskeiset tiedotusvälineet

Liuttu Logistiikka Oy on suomalaisen perheyritystaustan omaava täyden palvelun logistiikkatalo, jonka juuret ovat 1960-luvulla. Yhtiön toiminta kattaa yritysten edustus- ja tilausajot, henkilö- ja ryhmäkuljetukset, tavarakuljetukset ja muut logistiikkapalvelut. Pääasiallisena toimintaympäristönä ovat Tampere ja sen ympäryskunnat. Liuttu Logistiikka Oy:n liiketoiminnan kulmakivinä ovat vahva logistinen osaaminen ja vuosien aikana hankittu asiakasluottamus. Yhtiön korkealaatuista palvelukulttuuria ohjaavat asiakaslähtöisyys, joustavuus ja täsmällisyys. Liuttu Logistiikka Oy:n palveluksessa työskentelee 170 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2016 oli 7,0 miljoonaa euroa.

Kuvat

Logo: Liuttu Logistiikka Oy