Aava & Bang Oy

Julkaisuvapaa 27.4.2022 kello 18: Great Place to Work® -kestomenestyjä tietää, että vahva yrityskulttuuri näkyy brändinä, joka houkuttelee työntekijöitä ja johon myös asiakkaat haluavat kiinnittyä

Jaa

Yhdessä rakennettu strategia, lähijohtamiseen panostaminen sekä psykologisesti turvallisen yrityskulttuurin rakentaminen siivitti kestävään kasvumarkkinointiin erikoistuneen Aava & Bang Oy:n jälleen Suomen Parhaat työpaikat™ -kilpailun finaaliin sekä noin 20 % prosentin kasvuun.

Aava & Bang viettämässä yhteistä aikaa Satulinnassa, päivällä keskityimme kestävään kasvumarkkinointiin ja ilta vietettiin 20-luvun hengessä murhamysteereitä ratkoen.
Aava & Bang viettämässä yhteistä aikaa Satulinnassa, päivällä keskityimme kestävään kasvumarkkinointiin ja ilta vietettiin 20-luvun hengessä murhamysteereitä ratkoen.

Parhaat yritykset onnistuvat sitouttamaan sekä henkilöstön että asiakkaat. Työntekijä- ja asiakaskokemus on nostettu myös uuden strategian kärkeen, jota Aava & Bangilla kehitettiin yhdessä työntekijöiden ja verkoston kanssa. –Uskomme siihen, että paras strategia herää eloon arjessa. Tämä tarkoittaa, että meidän tulee panostaa sisäiseen viestintään ja varmistaa yhteinen suunta ja tahtotila avoimen vuorovaikutuksen avulla, Aava & Bangin tuore toimitusjohtaja Vilja Laaksonen kertoo.

Aava & Bang panostaa työntekijöiden hyvinvointiin kokonaisvaltaisesti. Hyvinvoiva ja merkityksellinen työelämä on tärkeä arvo, jota pyritään arjessa vahvistamaan esimerkiksi lähijohtamisen avulla. Myös työsuhde-edut valitaan vuosittain yhdessä työntekijöiden kanssa. Tyytyväisyys työpaikkaan näkyy myös Trust Index© -kyselyssä, jonka mukaan 100 % Aava & Bangin työntekijöistä näkee yrityksen hyvänä työpaikkana.

–Yhteiset tavoitteet ja arvot antavat raamit ja rakenteet arjelle, jossa jokaisen työntekijän on hyvä olla. Vahvan kulttuurin rakentaminen vaatii panostusta systemaattisiin kuulemisen käytänteisiin. Esimerkiksi meidän työntekijät ovat nostaneet esiin, että heille merkityksellisiä asioita ovat toisista välittäminen, avoin keskusteluyhteys sekä tasapaino työn ja vapaan välillä, Laaksonen kuvailee.

Yritys on kasvanut kuluneena vuonna noin 20 % ja samaan aikaan työntekijöiden lukumäärä on kasvanut lähes 60:een markkinoinnin-, viestinnän-, ja valmennuksen asiantuntijaan. Parhaista työntekijöistä kilpaillaan ja yrityksen työnantajabrändi toimii osaltaan kasvun ja kilpailuedun mahdollistajana.

Merkityksellisyys on yksi avainsana, joka ohjaa monella tavalla Aava & Bangin toimintaa. Tavoitteena on, että vahva yrityskulttuuri näkyy brändinä, johon myös asiakkaat haluavat kiinnittyä. –Se, että kulttuurista on viestitty aktiivisesti ulospäin, on auttanut rekrytoinneissa kovasti. Tämän myötä samanlaisia tekemisen periaatteita arvostavat ihmiset ovat osanneet hakeutua meille ja kulttuuri on pysynyt kasvunkin myötä halutunlaisena, painottaa henkilöstöjohtaja Hanne-Mari Miskala.

Aava & Bang on kestomenestyjä Parhaat työpaikat -kilpailussa. Yritys on sijoittunut vuonna 2021 Suomen 4. parhaaksi työpaikaksi ja vuonna 2020 Suomen parhaaksi ja Euroopan 3. parhaaksi työpaikaksi pienten yritysten sarjassa. Tänä vuonna Aava & Bang osallistui henkilöstömäärän kasvettua ensimmäistä kertaa kilpailun keskisuurten yritysten sarjaan.

Lista vuoden 2022 Parhaista Työpaikoista julkaistaan Great Place to Workin toimesta keskiviikkona 27.4. kello 15 alkaen ja samalla saamme kuulla myös Aava & Bangin tarkan sijoituksen vuoden 2022 vertailussa.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Aava & Bang viettämässä yhteistä aikaa Satulinnassa, päivällä keskityimme kestävään kasvumarkkinointiin ja ilta vietettiin 20-luvun hengessä murhamysteereitä ratkoen.
Aava & Bang viettämässä yhteistä aikaa Satulinnassa, päivällä keskityimme kestävään kasvumarkkinointiin ja ilta vietettiin 20-luvun hengessä murhamysteereitä ratkoen.
Lataa
Aava & Bangin yhteistä aikaa Satulinnassa
Aava & Bangin yhteistä aikaa Satulinnassa
Lataa
Aava & Bangin toimitusjohtaja ja vuorovaikutukseen erikoistunut viestinnän tohtori, Vilja Laaksonen
Aava & Bangin toimitusjohtaja ja vuorovaikutukseen erikoistunut viestinnän tohtori, Vilja Laaksonen
Lataa
Aava & Bang yrityksen kesäpävillä
Aava & Bang yrityksen kesäpävillä
Lataa
Töissä Aava & Bangilla
Töissä Aava & Bangilla
Lataa
Aava & Bangilaiset brändin julkistamistilaisuudessa
Aava & Bangilaiset brändin julkistamistilaisuudessa
Lataa
Kuvassa Aava & Bangin henkilöstöjohtaja Hanne-Mari Miskala
Kuvassa Aava & Bangin henkilöstöjohtaja Hanne-Mari Miskala
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Aava & Bang Oy
Ylistönmäentie 33
40500 Jyväskylä

https://bang.fi/

Aava & Bang lyhyesti

  • Kasvumarkkinointitoimisto, jonka palveluvalikoima kattaa strategisen markkinointi-, viestintä- ja myyntityön sekä koulutusta ja valmennusta näiden teemojen parissa
  • Toimistot Jyväskylässä, Helsingissä ja Tampereella
  • Omistajina yrityksen kuusi perustajaomistajaa
  • Liikevaihto tilikaudella 2021-2022: 3,7 miljoonaa euroa, ennakoitu
  • Liiketulos tilikaudella 2021-2022: 10 prosenttia, ennakoitu
  • Henkilöstö: 55
  • Yritys auttaa rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua
  • Aava & Bang panostaa työntekijöiden hyvinvointiin kokonaisvaltaisesti ja esimerkiksi työsuhde-eduista päätetään yhdessä henkilökunnan kanssa vuosittain

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Aava & Bang Oy

Kasvumarkkinointitoimisto Aava & Bang Euroopan kolmanneksi paras työpaikka!11.9.2020 10:03:58 EEST | Tiedote

10.9.2020 on julkistettu Great Place to Work® Euroopan parhaat työpaikat ja listaus on varsin iloista luettavaa suomalaisen työelämän näkökulmasta. Kasvumarkkinointipalveluihin erikoistunut Aava & Bang Oy palkittiin keväällä Great Place to Work® 2020 -kilpailussa Suomen parhaana työpaikkana pienten organisaatioiden sarjassa ja yritys sijoittui koko Euroopan vertailussa loistavasti kolmanneksi ollen suomalaisista yrityksistä parhaalla sijalla. Tutkimukseen osallistui yhteensä yli 3000 organisaatiota ja yli 1,5 miljoonaa työntekijää. Great Place to Work® listauksessa nostetaan esille yrityskulttuuritutkimuksessa erinomaisesti suoriutuneita organisaatioita.