KAIKENKATTAVA SISÄLLÖNTUOTANNON OPAS YRITYKSILLE – tee teksti, kokoa kuva, puhu podcast

Katleena Kortesuon uutuus on nyt julkaistu! Opi perustaidot bloggaamisesta, somepäivityksistä, yritysvideoista, kuvituksesta ja podcastin teosta!

Johtaja on kuulemma media, ja yrityksellä pitäisi olla oma fanikunta. Helpommin sanottu kuin tehty.

Tämä kirja käy läpi neljä tärkeintä sisällöntuotannon aluetta, tekstin, kuvat, videot ja podcastit. Opas ei kuitenkaan ole tekninen pläjäys kuvankäsittelyyn saati äänenlaadun säätönappuloihin, vaan kirjan ensisijainen painopiste on sisällöntuotannossa: millainen teksti luetaan, millainen video jaetaan, miten kohderyhmä määritellään ja mitkä kanavat valitaan.

Tämän oppaan avulla opit perustaidot bloggaamisesta, somepäivityksistä, yritysvideoista, kuvituksesta ja podcastin teosta. Kirja on täynnä konkreettisia keissejä ja esimerkkejä, joten lukijan ei tarvitse opetella sisällöntuotantoa vaikeimman kautta saati omaa kantapäätä kolhimalla.

Kirja sopii erityisesti ammattilaiselle, jonka pitää hallita kaikki sisällöntuotannon alueet pääpiirteittäin, tai viestijälle, jonka pitää omaksua uusi alue repertoaariinsa.

Kirjoittaja Katleena Kortesuo on tietokirjailija, viestinnän ammattilainen ja suosittu keynote-puhuja, joka on palkittu useaan kertaan sekä kirjoistaan että koulutuksistaan.

Lisätiedot kirjasta: https://www.kauppakamarikauppa.fi/kaikenkattava-sisallontuotannon-opas-yrityksille-tee-teksti-kokoa-kuva-puhu-podcast.html

Kuuntele Katleenan haastattelu Chambercastissa.

Kirjan julkistamistilaisuuden tallenne on katsottavissa TÄÄLTÄ.

Taina Parviainen, tuottaja, Helsingin seudun kauppakamari
Puh.: 050 358 0846, taina.parviainen@chamber.fi

Hilkka Vainio, markkinointipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
markkinointi@helsinki.chamber.fi

Kauppakamari on arvostettu ammattikirjallisuuden kustantaja, joka julkaisee vuosittain kymmeniä ajankohtaisia teoksia mm. juridiikan, johtamisen ja työsuhteen, taloushallinnon ja verotuksen aihealueilta. Muita suosittuja tuotteita ovat mm. www.kauppakamaritieto.fi, ammattilaisen ajantasainen verkkopalvelu, sekä säännöllisesti päivitettävät kansiot.

www.kauppakamarikauppa.fi

Helsingin seudun kauppakamari ja Kajaanin ammattikorkeakoulu: Ainutlaatuinen yhteistyömalli yritysten kouluttamisen ja korkeakouluopintojen yhdistämisessä13.1.2020 13:00:00 EETTiedote

Kauppakamarin jäsenyrityksille ja asiakkaille tarjotaan jatkossa mahdollisuus suorittaa korkeakoulutasoisia opintoja samalla, kun osallistuvat kauppakamarin koulutuksiin tai käyttävät KoulutusOnline-palvelua. Helsingin seudun kauppakamari ja KAMK, Kajaanin ammattikorkeakoulu Oy, allekirjoittavat tänään yhteistyösopimuksen koulutusyhteistyöstä. Sopimuksen myötä yhteistyö käynnistyy heti ja opintoja on mahdollista suorittaa keväästä 2020 alkaen.

Helsingin seudun tuotanto ja työllisyys kasvussa – yritysten suhdanneodotukset heikkenemässä2.1.2020 12:00:00 EETTiedote

Helsingin seudun liiketoiminnan kehitys oli vahvaa vuoden 2019 kolmannella neljänneksellä lähes kaikilla toimialoilla. Jalostusarvo kasvoi vahvasti teollisuudessa, rakentamisessa, informaatio- ja viestintäalalla sekä majoitus- ja ravitsemistoiminnassa. Päätoimialoilla suhdanteiden odotetaan kuitenkin heikkenevän lähikuukausina, selviää Helsingin seudun kauppakamarin Toimialakatsauksesta.