Kaikissa Prismoissa voi nyt maksaa MobilePaylla

Mobiilimaksuratkaisu MobilePayn käyttöönotto etenee hyvää vauhtia S-ryhmän päivittäistavarakaupoissa. Mobiilimaksaminen onnistuu nyt jokaisessa 66 Prismassa ympäri Suomen. Kaikki S-ryhmän päivittäistavarakaupan toimipaikat saadaan mukaan maaliskuuhun 2019 mennessä.

Joka kuukausi miljoonat suomalaiset asioivat Prismassa. Nyt heillä on aiempaa enemmän valinnanvaraa maksutavoissa. Prisman kassalla käy edelleen käteinen ja maksukortit, mutta ostokset voi hoitaa nyt myös pelkällä kännykän huiskauksella ja kerätä samalla mukaan Bonukset.

Prismojen lisäksi MobilePay käy jo useissa S-marketeissa, Saleissa ja Alepoissa eri osuuskauppojen alueilla. Ajantasaisen toimipaikkatiedon voi tarkistaa S-kanavalla osoitteessa www.s-kanava.fi/mobilepay. Sovellus on ilmainen ja sopii kaikille pankista ja puhelinmallista riippumatta.

- Mobiilimaksaminen kiinnostaa asiakkaita ja meiltä on kaivattu ratkaisua, jossa Bonukset saa mobiilisti maksamisen yhteydessä ilman S-Etukortin näyttämistä erikseen. MobilePayn kanssa BLE-tekniikalla toteutettu ratkaisu mahdollistaa asiakkaillemme sujuvan maksutapahtuman, jonka voi suorittaa maksupäätteen sijaan omalla puhelimella vaikkapa kassahihnan päässä ostoksia pakatessa, kuvailee SOK Liiketoiminta Oy:n toimitusjohtaja Jari Annala.

Bonusta saadakseen asiakkaan täytyy kerran tunnistautua S-ryhmän asiakasomistajaksi MobilePay-sovelluksessa. Tämän jälkeen sovellus muistaa tiedon asiakasomistajuudesta ja ostoksista kertyy Bonus riippumatta valitusta maksukortista. Tunnistautumisen jälkeen MobilePay-sovellus muistaa myös muut asiakasomistajan valitsemat palvelut, kuten sähköisen kuitin. S-ryhmän maksutapaetua kertyy, jos asiakasomistaja on tunnistautumisen lisäksi valinnut maksukortiksi S-Etukortti Visan. MobilePay-sovellus keskustelee esimerkiksi sähköisten kuittien osalta sujuvasti S-mobiilin kanssa, joka uusiutuu alkuvuodesta 2019.

- Jo ensimmäisten kuukausien aikana MobilePayn käyttäjämäärät ovat kasvaneet huimasti sitä mukaa, kun maksutapa on tullut S-ryhmän kauppoihin. Näemme kasvua kaikilla alueilla henkilöiden välisistä siirroista verkkomaksuihin ja maksuihin kivijalkakaupoissa. Uskomme vahvasti siihen, että Suomesta on tulossa todellinen mobiilimaksamisen maa, iloitsee MoblePay Suomen toimitusjohtaja Anniina Heinonen.

Näin maksat MobilePaylla S-ryhmän päivittäistavarakaupoissa:

1. Lataa MobilePay puhelimeesi omasta sovelluskaupastasi

2. Rekisteröi sovellus ja liitä siihen valitsemasi maksukortit Käyttämällä maksukorttina S-Etukortti Visaa (debit tai credit) ja aktivoimalla Bonuksen varmistat myös maksutapaedun.

3. Aktivoi Bonus Kortit/Jäsenkortit-välilehdellä.  HUOM. Bonus on aktivoitava erikseen, vaikka olisit ladannut maksukortiksi S-Etukortin.

4. Tarkista, missä voit jo maksaa MobilePaylla Sivustolle www.s-kanava.fi/mobilepay päivittyy jatkuvasti ajantasainen tieto toimipaikoista.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Näin aktivoit Bonuksen MobilePay-sovellukseen

Jari Annala, toimitusjohtaja, SOK Liiketoiminta Oy, p. 010 768 2040
Anniina Heinonen, toimitusjohtaja, MobilePay Finland, p. 050 422 3122

Tietoa S-ryhmästä

S-ryhmä on osuustoiminnallinen yritysryhmä, joka muodostuu 20 alueosuuskaupasta, Suomen Osuuskauppojen Keskuskunnasta (SOK) sekä niiden tytäryhtiöistä. Osuuskauppojen jäsenet eli asiakasomistajat omistavat osuuskaupat, jotka puolestaan omistavat keskusliike SOK:n.

S-ryhmän keskeiset liiketoiminta-alueet ovat marketkauppa, tavaratalo- ja erikoisliikekauppa, liikennemyymälä- ja polttonestekauppa, matkailu- ja ravitsemiskauppa, rautakauppa sekä rahoituspalvelut. S-ryhmän vähittäismyynti oli vuonna 2017 noin 11 miljardia euroa, ja se oli suurin yksityinen työllistäjä Suomessa 37 000 työntekijällään.

Tietoa MobilePaysta

MobilePay on Pohjoismaiden johtava mobiilimaksuratkaisu, joka on ilmainen kaikkien pankkien asiakkaille. Sovellus toimii kaikilla yleisimmillä älypuhelimilla, kaikilla kortteilla ja kaikilla maksutapahtumilla, kuten kuluttajien välisissä maksuissa, verkkokaupoissa, pienemmissä myymälöissä, suurilla ketjuilla, sovelluksissa, kansalaisjärjestöiden varainkeruussa, toistuvissa maksuissa ja laskujen maksussa. MobilePay Suomi on osa MobilePay-konsernia. Vuonna 2018 sovelluksella tehdyt siirrot tuplaantuivat edellisestä vuodesta. Sovelluksella siirrettiin yhteensä yli 260 miljoonaa euroa, joka on 140 prosenttia enemmän kuin vuonna 2017.

Bomban lomakohteen odotetut uutuudet kesällä 202423.4.2024 08:20:00 EEST | Tiedote

Pielisen rantamaisemassa Pohjois-Karjalassa sijaitsevasta Bombasta on viime vuosina muodostunut monipuolinen ja suosittu lomakohde. Ylellinen kylpylä, omaleimainen kulttuuri, lukuisat luonnossa tapahtuvat aktiviteetit sekä herkullinen ruoka houkuttelevat Bomballe. Kesällä 2024 palvelutarjonta laajenee entisestään, kun Bomballa avautuu sekä oma elämyspalveluyritys että Break Sokos Hotel Bomban uusi laajennusosa maisemahuoneineen.