nopeet® / Wormhole LTD

Kanye West sonnustautui suomalaisbrändi Nopeiden uuteen prototyyppiin

Mitä Justin Bieber ja Billie Eilish edellä, sitä Kanye West perässä. Pienet ovat piirit Amerikanmaalla.

”Sähköpostiimme kilahti maanantaina mukava viesti. Tiimiläisemme Los Angelista lähetti kuvan, jossa räp-jeesus Kanye West oli sonnustautunut vielä julkaisemattomaan ’Sunglasses 2.0’ koodinimellä kulkevaan prototyyppiimme.” - Nopeiden toimitusjohtaja Ville Wendelin kertoo.

”Meillä on ollut hieman vaikea syksy koronan takia ja olemme joutuneet irtisanomaan ihmisiä, mutta tämä piristi selkeästi tunnelmia ja antoi luottoa siihen, että teemme oikeasti jotain aika ainutlaatuista, kun tuon tason tähdet jaksavat kiinnostua tuotteistamme. Tulemme vielä nousemaan täältä.” – Wendelin jatkaa.

Wendelin kertoi koko tiimin olevan vielä hieman hämillään tilanteesta eikä hän ottanut kantaa siihen, miten onnenpotkua voisi hyödyntää yrityksen markkinoinnissa. ”Ainakin pitää nyt ensiksi saada yhteys Kanyeen ja tiedustella saammeko ylipäätään käyttää kuvaa mainonnassamme..”

Ville Wendelin, toimitusjohtaja, Nopeet

nopeet® / Wormhole LTD