Kari Hotakaisen koko tuotanto äänikirjoiksi

Kirjailija Kari Hotakaisen lähes koko romaani- ja lastenkirjatuotanto on pian saatavissa äänikirjoina. Uudenuutukaisia äänikirjoja kirjailijan aiemmasta tuotannosta ovat muun muassa romaanit Huolimattomat ja Klassikko. Niiden lukijana on näyttelijä Tommi Korpela.

Kesän ja syksyn aikana ilmestyvät äänikirjoina myös romaanit Bronks, Buster Keaton, Huolimattomat, Iisakin kirkko, Sydänkohtauksia ja Syntisäkki. Ne lukee näyttelijä Aku Laitinen.

Hotakaisen uudemmasta romaanituotannosta – Ihmisen osa, Jumalan sana, Luonnon laki, Henkireikä, Tarina – äänikirjat ovat jo olemassa, samoin kirjailijan lastenkirjoista Lastenkirja, Ritva ja Satukirja. Lastenkirjat on lukenut näyttelijä Eila Pyhältö.

Myös kolme vuotta sitten ilmestynyt tietokirja Tuntematon Kimi Räikkönen on tarjolla äänikirjana, lukijana Aku Laitinen.

Kirjat ovat kuunneltavissa kaikissa kotimaisissa lukuaikapalveluissa.

Uusi kauneus – Suomalaista taidetta Tangen-kokoelmasta6.5.2021 09:15:00 EEST | Tiedote

Taidekriitikko Timo Valjakan toimittama UUSI KAUNEUS -kirja esittelee valikoiman suomalaista modernismia. Teokset kuuluvat norjalaisen keräilijän Nicolai Tangenin laajaan pohjoismaisen taiteen kokoelmaan. Kokoelma käsittää runsaat 4500 teosta. – Kokoelman helmiä nähdään nyt ensimmäistä kertaa Suomessa, Hämeenlinnan taidemuseossa. Uusi kauneus -näyttely on avoinna koronarajoituksin yleisölle 13.5.–17.10.

Taina Kuuskorpi porautuu kirjassaan ihmisen pahuuden ytimeen23.3.2021 09:35:24 EET | Tiedote

Jo pitkään on tiedetty, että pahimpien väkivaltarikollisten persoonallisuus on vakavasti häiriintynyt. Psykologian tohtorin ja tietokirjailijan Taina Kuuskorven teos PAHAT MIELESSÄ – TIETEEN NÄKÖKULMIA PAHUUTEEN käy läpi persoonallisuuden vakavimmat häiriöt ja tunne-elämän vauriot. Narsistien kostorikokset, psykopaattien sarjamurhat, antisosiaalisten raivokohtaukset ja machiavellistien petokset on mahdollista selittää nykytietämyksen mukaan yhä tarkemmin.