Kari Mononen on aloittanut Oma Säästöpankin (OmaSp) asiakas- ja yhteiskuntajohtajana

”Karilla on erittäin laajat verkostot, vahva osaamisen ja kokemus myynnistä sekä asiakassuhteiden hoitamisesta. Olen iloinen, että saamme Karin kaltaisen ammattilaisen vahvistamaan kasvuamme ja OmaSp:n parasta palvelukokemusta”, kertoo Asiakasliiketoiminnan johtaja Pasi Turtio.

”Olen mielenkiinnolla seurannut OmaSp:n menestystä ja kasvua viime vuosien aikana ja on suuri kunnia päästä nyt itse mukaan tekemään sitä yhdessä asiakkaiden kanssa. OmaSp kulkee vastavirtaan ja erottuu palvelumallillaan muista pankeista. Kun asiakkaiden päätökset tehdään paikallisesti, on asiointi pankissa nopeaa ja sujuvaa. OmaSp:n kilpailuvaltti on erinomainen henkilökohtainen palvelu niin konttoreissa kuin digitaalisissa palvelukanavissa. Keskityn omassa roolissani erityisesti uusasiakashankintaan pörssiyhtiöissä, säätiöissä ja instituutioissa. Uskon, että yhtenä esimerkkinä OmaSp:n päätös olla perimättä negatiivista talletuskorkoa yritysten kassavaroista kiinnostaa monia. OmaSp yhteiskuntavastuullisena toimijana haluaa olla jatkossa entistä aktiivisemmin mukana myös yhteiskunnallisessa keskustelussa. Tahtotilana on vahvistaa yhteiskunnan hyvinvointia edistäviä ratkaisuja, sanoo Kari Mononen.

Pasi Turtio, Asiakasliiketoiminnan johtaja p. 040 484 5559
Kari Mononen, Asiakas- ja yhteiskuntajohtaja p. 040 032 6324

Oma Säästöpankki Oyj on suomalainen Suomen suurin säästöpankki. Palvelemme ympäri maan 32 konttorissa ja digitaalisten kanavien kautta 140 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 300 asiantuntijan voimin. Vakavaraisen pankin kannattavuus on koko toimialan parhaimmistoa. Taseemme on 4,4 miljardia euroa. Oma Säästöpankki on listattu Nasdaq Helsingissä. Merkittävä osa henkilöstöä omistaa yhtiön osakkeita. Lupaamme tarjota paikkakunnan parasta pankkipalvelua kaikissa arjen raha-asioissa sekä konttoreissa että digitaalisissa palvelukanavissa. Lähellä ja läsnä omasp.fi