Karita Tykän uutuuskirjassa otetaan viikon kevennystauko kehon ja mielen hyvinvoinnille

Vaikuttaja-hyvinvointivalmentaja Karita Tykän uudessa teoksessa 7 päivän DETOX by Karita matkataan seitsemässä päivässä kohti raikasta ja ihanaa oloa. Detox-matka on kirjailijan oma tapa toistuvasti tukea kehon ja mielen puhdistumista ja antaa taukoa keholle ja mielelle – nyt, tämän kirjan myötä sama ohjelma on saatavana kaikille! Kirja on myös loistava apu elämäntapamuutokseen tai matkaan kohti kevyempää mieltä ja itsensä hyväksymistä.

7 päivän DETOX_kansi_hires

7 päivän DETOX by Karita – kirja täynnä elinvoimaa, energiaa, oivalluttavia tehtäviä, konkreettisia työkaluja, harjoituksia, herkullista sekä terveellistä ruokaa – lopputuloksena puhdas ja kevyt keho sekä mieli. Seitsemässä päivässä kohti raikasta ja ihanaa oloa! Matka, jossa fyysisen kehon lisäksi vapaudumme mielen myrkyistä, negatiivisista ajatuksista itseä ja ympäristöä kohtaan – kaikesta siitä, mikä ei palvele meitä.

Kirja tarjoilee täydellisen viikko-ohjelman lempeään kokonaisvaltaiseen detoxiin – reseptit, kauppalistat, harjoitukset, lifestyle- ja kauneusvinkit, inspiraatiota, mielen harjoitteita, informaatiota ja tuotevinkkejä, jotka kaikki tukevat kehon sekä mielen puhdistumista. Joka päivä pitää sisällään myös kannustavan ja oivalluttavan ajatuslauseen detox-matkalle.

Ohjelman aikana nautitaan herkullista ruokaa – ravintoa, joka tekee meille hyvää. 7 päivän DETOX by Karita ei ole suorittamista tai rasite jo ennalta täynnä olevaan kalenteriin, vaan ihana kevennystauko itselle, keholle ja mielelle.

Tutustu kirjaan: www.readme.fi/kirja/7-paivan-detox-by-karita/

Arvostelukappaleen tilaus: paivi.hertel@readme.fi

7 päivän DETOX_kansi_hires

Paula Koivuniemi - Superladyn matkassa kertoo maamme ykkösartistin ainutlaatuisen tarinan9.9.2021 10:54:26 EEST | Tiedote

Uutuuskirja Paula Koivuniemi - Superladyn matkassa kertoo poikkeuksellisen menestyksekkäästä urasta läpi vuosikymmenien, mutta ennen kaikkea lahjakkaasta ihmisestä, jossa on monia erilaisia ja yllättäviä puolia. Paula on ollut niin hyvä jätkä, että hän on menestynyt poikkeuksellisen hyvin miehisessä maailmassa. Hän on ollut rohkeasti nainen. Lähes 300-sivuinen kirja tulee saataville myös äänikirjojen suoratoistopalveluihin.

Salpalinja suojasi Suomen – linnoituksen tarina ja merkitys koskettaa jokaista suomalaista24.8.2021 13:00:00 EEST | Tiedote

Nyt 80 vuotta Salpalinjan pääaseman rakentamisen jälkeen ilmestyneessä Terho Ahosen kirjassa kerrotaan linnoituksen tarina. Readme.fi:n kustantama Salpalinja – Suomen suoja on kattava kertomus Neuvostoliiton vastaisten rajojemme linnoittamisesta talvisodan jälkeen. Teos kansantajuistaa Salpalinjan synnyn syyt, rakentamisen, rakenteet ja sen vaikutukset aina tähän päivään asti. Salpalinjan perintö elää.

Torstaina ilmestyvä uutuuskirja Äitivuosi kannustaa omannäköiseen äitiyteen22.3.2021 10:00:00 EET | Tiedote

Äitiys ja pikkulasten vanhemmuus ovat olleet viime aikoina pinnalla. Suomessa on koettu huolta syntyvyyden laskusta ja pohdittu syitä sen takana. Syiksi on arveltu muun muassa nuorten aikuisten käsityksiä vanhemmuudesta: negatiiviset mielikuvat pikkulapsiarjen kuormittavuudesta ja vanhemman vastuusta saavat lykkäämään lasten hankkimista. Samaan aikaan mediassa puhutaan paljon tasa-arvoisesta vanhemmuudesta ja perhevapaiden uudistamisesta. Myös #metoo-liike muuttaa äideille varattuja rooleja ja äitiyden kokemusta.