Koskisen Oy

Karri Louko Koskisen talousjohtajaksi

Koskisen konsernin talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä aloittaa KTM Karri Louko 1.3.2022. Karri tulee Koskisen palvelukseen Teknowarelta, jossa hän on toiminut talousjohtajana vuodesta 2015.

Koskisen nykyinen talousjohtaja Harri Pelkonen eläköityy syksymmällä ja hän tukee uuden talousjohtajan sisäänajoa ensimmäisten kuukausien ajan.

”Odotan suurella innolla työskentelyä Koskisen tiimin kanssa. Arvostan Koskisen pitkää historiaa yhdistettynä haluun kehittää omaa toimintaa ja tarjota uusia ympäristöystävällisiä ratkaisuja asiakkaille”, kertoo Karri Louko.

”Karrin laaja kokemus ja asiantuntemus sopivat Koskiselle erinomaisesti. Johtoryhmän jäsenenä hänellä tulee olemaan tärkeä rooli strategisten tavoitteidemme saavuttamisessa, sekä taloudesta vastaavana taloushallinnon organisaation ja prosessien edelleen kehittämisessä”, sanoo toimitusjohtaja Jukka Pahta.

Koskisen Oy
Tehdastie 2
16600 Järvelä

Saha- ja levyteollisuuden edelläkävijä Koskisen on kotimainen perheomisteinen yhtiö. Yli 900 koskislista tekee 270 milj. eur liikevaihdon jalostaen suomalaisesta puusta aikaa kestäviä puutuotteita. Koskisen tuotantolaitokset Järvelässä muodostavat Suomen suurimman mekaanisen puunjalostuksen keskittymän, jossa puuraaka-aine hyödynnetään lähes 100 % omassa prosessissa. Koskisen tuotteita toimitetaan ympäri maailman laatutietoisille asiakkaille. Koskisella vastuullisuus tarkoittaa työtä ympäristön, yhteiskunnan ja ihmisten hyvinvoinnin lisäämiseksi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Koskisen Oy