Kätilöopiston sairaalaan voi hakeutua synnyttämään 18.10.2017 klo 14 saakka

HUS luopuu Kätilöopiston sairaalan tiloista. Toiminnot siirretään pois vaiheittain. Synnytystoiminta Kätilöopiston sairaalassa loppuu viikolla 42.

Toimintojen siirtymisaikataulu on julkaistu internetsivuillamme: www.hus.fi/katiloopistonmuutto.

HUSin valtuusto kokoontuu torstaina 14.6. klo 913.6.2018 13:07Tiedote

Arvoisa vastaanottaja, HUS-kuntayhtymän valtuusto kokoontuu huomenna torstaina 14.6. klo 9 osoitteessa Biomedicum Helsinki 1, luentosali 2, Haartmaninkatu 8, P-kerros. Kokous on avoin ja median edustajat ovat tervetulleita paikalle. Valtuuston kokouksen jälkeen HUSin hallitus pitää oman kokouksensa klo 13 HUSin hallintokeskuksessa, Stenbäckinkatu 9. valtuuston esityslista hallituksen esityslista Terveisin Johanna Saukkomaa viestintäjohtaja