Vesivek OyVesivek Oy

Keisari vierailee Keravalla lasten hyväksi

– Vesivek järjestää hyväntekeväisyyshuutokaupan Aki Palsanmäen johdolla Keravalla, osoitteessa Sementtikuja 3, vietetään sunnuntaina 17.6. klo 13:00 alkaen Vesivekin uuden hallin avajaisia, jonne kaikki halukkaat ovat tervetulleita. Tapahtumassa juhlistetaan samalla toukokuussa tapahtunutta nimiuudista, missä Hämeen Laaturemontti ja Vesivek yhdistyivät Vesivek-nimen alle selkeyttääkseen palveluaan. Tapahtumassa kävijät pääsevät juttelemaan ja vaihtamaan ajatuksia toimitusjohtaja Kimmo ”Hiace-Kimmo” Riihimäen kanssa. 500:lle ensimmäiselle kävijälle on tarjolla maukasta hernesoppaa sekä munkkikahvit. Kaikkien kävijöiden kesken arvotaan 1500 euron arvoinen ränni- tai kattoturvatuotepaketti!

Huutokaupan tuotto Keravan Icehearts-toiminnalle

Icehearts on vuonna -96 perustettu lastensuojelujärjestö, joka innovatiivisella toimintamallillaan on lapsen tukena eskari-iästä aina täysi-ikäisyyteen saakka. Iceheartsin työväline ja ulospäin näkyvin osa on joukkueurheilu. Erityistukea tarvitsevat lapset kokoontuvat säännöllisesti jonkin joukkuelajin merkeissä, joukkueen vetäjänä toimii ammatillisen pätevyyden omaava, täysipäiväisesti toimeen palkattu kasvattaja.

Joukkueurheilu on puite, jonka merkeissä harjoitellaan ryhmätaitoja, sitoutumista yhteisiin tavoitteisiin sekä erilaisten tunnetilojen käsittelyä. Perimmäinen tavoite on tarjotalapsille pitkäkestoinen ja turvallinen aikuisen läsnäolo läpi kasvun nivelvaiheiden.Luotettavat Icehearts-kasvattajat ovat mukana lasten elämässä niin koulussa kuin vapaa-ajallakin 12 vuoden ajan, toimien tiiviissä yhteistyössä lasten vanhempien, koulun ja sosiaalihuollon kanssa.

-       Halusimme valita Iceheartsin lahjoituskohteeksi, koska sen tarjoama pitkäkestoinen, aito välittäminen lapsista on äärimmäisen tärkeää työtä. Nykypäivänä lasten syrjäytyminen ja pahoinvointi on niin kovin yleistä, perustelee Vesivekin Keravan yksikönpäällikkö Antti Piiroinen

Icehearts toimii jo 11 paikkakunnalla ja yli 600 lapsen kasvun tukena. Keravalla toiminta on aloitettu tänä keväänä palkkaamalla uusi kasvattaja, kesälomien jälkeen aloitetaan työ koulussa ja muodostetaan paikallinen Icehearts-joukkue.

-      Vesivekin lahjoitus auttaa huomattavasti nyt muodostettavan ryhmän mahdollisuuksia suunnitella toimintaansa. Joukkue valitsee aina yhdessä oman liikuntalajinsa, ja luonnollisesti valinnan lähtökohdat ovat sitä paremmat, mitä enemmän varoja on käytettävissä. Lahjoituksen avulla voimme mm. rahoittaa leirien ja retkien järjestämistä sekä hankkia tarvittavia urheiluvälineitä joukkueelle, korostaa Suomen Icehearts ry:n toiminnanjohtaja Teemu Vartiamäki.

Toivotaan että kauppa käy, tule mukaan tekemään hyvää. Ehkäpä taas rikotaan ennätyksiä; edellisessä Vesivekin Lohjan avajaisten yhteydessä järjestetyssä hyväntekeväisyyshuutokaupassa Akin kuparipannu huudettiin uskomattomalla 3 400 eurolla!

Lisätietoja:
Antti Piiroinen, Vesivek Oy Keravan toimipisteen yksikönpäällikkö, puh. 044 782 1409
Teemu Vartiamäki, Suomen Icehearts ry:n toiminnanjohtaja, puh. 040 5926122

Vesivek on Suomen johtava kattoremonttien toteuttaja. Kattosaneerausasiakkaanamme on vuosittain yli 5 000 pien- ja rivitalokiinteistöä ympäri Suomea. Kattoremonttien lisäksi Vesivek valmistaa, asentaa ja myy vuosittain yli 15 000 sadevesijärjestelmää ja kattoturvatuotetta. Keväällä 2016 konserni perusti Ruotsiin tytäryhtiön, joka tekee kattoremontteja Suur-Tukholman alueella Nordisk TakExpress -brändillä. Konsernin edellisen tilikauden liikevaihto oli noin 87 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa on lähes 600 työntekijää. Omistajina ovat kotimaisen pääomasijoittaja Sentica Partnersin hallinnoima rahasto ja konsernin avainhenkilöt. Meidän katon alla on hyvä olla.