Kemianteollisuuden hallitus hyväksyi YTN:n ja Pron kanssa saavutetut neuvottelutulokset

Kemianteollisuus ry:n hallitus on hyväksynyt Ylemmät Toimihenkilöt YTN kanssa 2.11.2017 ja Ammattiliitto Pro ry:n kanssa 7.11.2017 saavutetut neuvottelutulokset ylempien toimihenkilöiden pöytäkirjasta ja toimihenkilöiden työehtosopimuksesta.

Sopimukset koskevat noin 17 000 kemianteollisuuden työntekijää.

Jyrki Hollmén, johtaja, Työelämä, puh. 040 746 3687, jyrki.hollmen@kemianteollisuus.fi

Kemianteollisuuden Innovaatiopalkinto antibioottiresistenssin ja Parkinsonin taudin taklaajille17.4.2018 17:19Tiedote

Kemianteollisuuden Innovaatiopalkinnon finalistit valittu10.4.2018 10:16Tiedote

Kemianteollisuuden jakaman Innovaatiopalkinnon finalistit on valittu. Neljä finalistin innovaatioihin kuuluvat uusi proteiinihoito Parkinsonin tautiin, ruoan tuottaminen sähköstä ja hiilidioksidista, luonnonmukainen tuote rehuantibioottien korvaamiseen sekä pikatesti neuroborrelioosin toteamiseen. Kemianteollisuuden Innovaatiopalkinnon voittaja julkaistaan ja palkinto jaetaan Kemianteollisuus ry:n Kemiat kohtaavat -tilaisuudessa Helsingissä 17.4.2018.