Kempower toimittaa sähköbussien pikalatausteknologiaa GodEnergille Tanskaan

Sähköajoneuvojen pikalatausratkaisujen tarjoaja Kempower toimittaa DC-pikalatausteknologiaa GodEnergi A/S:lle uudelle sähköbussivarikolle Aalborgiin, Tanskaan. Aalborgissa sijaitsevalle bussivarikolle toimitetaan pikalatausteknologiaa 121 sähköbussille ja varikko tulee olemaan pohjoismaiden suurin sähköbussien latausvarikko. Bussivarikko valmistuu elokuussa 2022.

Kempowerin latausratkaisut luovat arvoa erityisesti tilaa säästävällä suunnittelulla ja joustavuudella.

Sähköajoneuvojen pikalatausratkaisujen tarjoaja Kempower toimittaa DC-pikalatausteknologiaa GodEnergi A/S:lle uudelle sähköbussivarikolle Aalborgiin, Tanskaan. Toimitus sisältää Kempower C- ja S-Series -pikalatausratkaisuja. Aalborgissa sijaitsevalle bussivarikolle toimitetaan pikalatausteknologiaa 121 sähköbussille ja varikko tulee olemaan pohjoismaiden suurin sähköbussien latausvarikko. Bussivarikko valmistuu elokuussa 2022.

“Olemme iloisia yhteistyön jatkosta GodEnergin kanssa ja mahdollisuudesta olla mukana projektissa, joka on valmistuessaan Pohjoismaiden suurin sähköbussivarikko. Hanke on hieno jatko Kööpenhaminaan Tanskaan yhteistyössä GodEnergin kanssa toteutetulle 40 sähköbussin varikolle, missä Kempowerin latausratkaisut luovat arvoa erityisesti tilaa säästävällä suunnittelulla ja joustavuudella”, sanoo Kempowerin toimitusjohtaja Tomi Ristimäki.

Lisätietoja antaa:

Tomi Ristimäki, toimitusjohtaja, Kempower

tomi.ristimaki@kempower.com

Puh. 029 002 1900

Puh. 029 0021900

GodEnergi:https://godenergi.nu/

Kempower helpottaa sähköautoilijoiden jonotustuskaa lanseeraamalla adaptiiviseen jännitteeseen perustuvan latausratkaisun13.6.2022 09:15:00 EEST | Tiedote

Kempower tuo markkinoille adaptiiviseen jännitteeseen perustuvan latausratkaisun. Adaptiiviseen jännitteeseen perustuva pikalataus mahdollistaa jopa 1000 voltin akkujen lataamisen Kempowerin latureilla. Ratkaisu on kehitetty vastauksena kasvavaan määrään sähköajoneuvoja, joilla akun jännite ja kapasiteetti on korkea, ja joita autonvalmistajat tuovat markkinoille muun muassa lyhentääkseen latausaikoja.

Kempower relieves EV drivers’ queue anxiety by launching a new adaptive voltage charging solution13.6.2022 09:15:00 EEST | Press release

Kempower has launched a new adaptive voltage charging solution which allows its chargers to work with EV batteries up to 1000V. The company developed the solution in response to an increasing number of EVs with higher battery voltages and capacities being produced by electric car manufacturers to cut charging times. Adaptive voltage charging is an extension of Kempower’s existing dynamic EV charging solution, which optimizes charging curves when multiple chargers at a single fast charging hub are in use.

Kempower's unique charging technology enables exceptional user experience at Greenstation's first Norwegian charging hub10.6.2022 09:15:00 EEST | Press release

STRAUME, NORWAY – Greenstation’s first operational charging station in Straume, Norway, featuring Kempower fast-charging solutions, has officially opened. The innovative facility features six Kempower S and C-Series charging satellite systems, each delivering up to 150 kW of rapid charging power. Kempower and Greenstation have also jointly developed a customized Kempower ChargEye platform to offer EV drivers an unprecedented user experience.

Kempowerin teknologia mahdollistaa sähköautoilijalle täysin uudistetun latauskokemuksen Greenstationin ensimmäisellä pikalatausasemalla Norjassa10.6.2022 09:15:00 EEST | Tiedote

Greenstation on vihkinyt käyttöön yhtiön ensimmäisen sähköautojen pikalatausaseman Norjan Straumessa. Alusta asti sähköautoilijan lähtökohdista suunniteltu, uudenlainen latausasema hyödyntää Kempowerin S-Series ja C-Series -pikalatausteknologiaa. Kempower ja Greenstation ovat yhdessä kehittäneet kohteeseen räätälöidyn version Kempower ChargEye -alustasta, jonka avulla sähköautoilijan latauskokemus on ennennäkemättömän helppo ja vaivaton.