Keravan ensimmäinen 24/7 Alepa avataan Kannistoon 27.1. klo 10:00

Keravan ruokakauppatarjonta täydentyy torstaina 27.1.2022 täysin uudella Alepalla. Kokoluokaltaan Suomen suurimpiin Alepa-myymälöihin lukeutuva Alepa Kannisto palvelee asiakkaita jatkossa 24/7. Pysäköintialueen yhteyteen avataan myös ABC-latausasema, joka on varustettu neljällä AC-peruslatauspisteellä.

Keravan Kanniston kaupunginosan ruokakauppatarjonta saa toivotun lisäyksen, kun uusi Alepa Kannisto avataan torstaina 27.1.2022. Myymäläpäällikkö Joni Lehtonen iloitsee myymälän rakennustöiden valmistumista, ja kertoo, että alueella kaupan aukeamista on odotettu hartaasti.

- Odotamme innolla myymälän avautumista ja sitä, että pääsemme palvelemaan alueen asukkaita. Kannistossa on ollut jo pidempään toiveissa oma ruokakauppa ja on mahtavaa, että vihdoin pääsemme sen nyt avaamaan. Haluamme tehdä Kanniston Alepasta alueensa näköisen ruokakaupan, ja tiivis yhteistyö asiakkaiden kanssa on tässä avainasemassa. Laittakaa Korttelitoiveita tulemaan, niin saadaan valikoimasta alueen osuvin, Lehtonen kertoo.

Alepa Kanniston 550 neliön suuruiseen myymälään tuodaan avauksen yhteydessä noin 5 000 tuotteen valikoima. Kaupan palveluihin sisältyy appelsiinimehukone, laaja paistopiste, kahvipiste sekä pankki- ja postipakettiautomaatti. Kahvipisteen valikoimaan kuuluu kuumien juomien lisäksi edulliset nuudeli- ja puuroannokset.

Uusi Alepa Kannisto on Keravan viides Alepa, muut Keravan Alepat sijaitsevat Kalevassa, Metsolantiellä, Jaakkolassa sekä Ahjossa.

Uusi ABC-latausasema laajentaa Keravan latauspisteverkostoa

Alepa Kanniston pysäköintialueen yhteyteen avataan myös ABC-latausasema, joka on varustettu neljällä AC-peruslatauspisteellä. Keravan sähkö- ja hybridiautojen latauspisteverkostoon kuuluu uuden Kanniston aseman lisäksi myös Prisma Keravan pysäköintitilojen latauspiste, josta löytyy myös DC-teholatauspisteet. Molempien asemien ladattava sähkö on 100 % uusiutuvaa tuulivoimaa.

S-ryhmän suurimman alueosuuskaupan HOK-Elannon tarjoama latausasemaverkosto kehittyy voimakkaasti vuoden 2022 aikana. Seuraava asema avataan maaliskuussa Klaukkalaan uuden S-marketin yhteyteen.

Alepa Kannisto

• Kannistonkatu 2, 04200 Kerava
  • Myymälä avataan torstaina 27.1.2022 klo 10.
  • Avoinna 24/7.
  • Kaupan palveluihin kuuluu pikakassat, kahvipiste, appelsiinimehukone, iso paistopistevalikoima, pankkiautomaatti & Postin pakettiautomaatti.
  • Laaja pysäköintialue, jonka yhteyteen avataan sähkö- ja hybrid-autoille neljän peruslatauspisteen ABC-latausasema.

Pääkaupunkiseudulla grillataan tänä kesänä hummeria chimichurrivoilla – HOK-Elanto lanseeraa yhdessä Tomi Björckin kanssa kehitetyn ruokatuotesarjan17.5.2022 07:00:00 EEST | Tiedote

HOK-Elannon uusi, yhdessä huippukokki Tomi Björckin kanssa luoma HERKKU Premium Edition by Tomi Björck -ruokatuotesarja tuo helposti valmistettavia ravintolatason makuelämyksiä koteihin.​ Eri puolilta maailmaa inspiraationsa saaneet grillaustuotteet ja valmiit ateriat rantautuvat pääkaupunkiseudun Prisma-, S-market-, Alepa- ja Food Market Herkku -myymälöihin toukokuun lopussa.

Uudistettu Kappeli-ravintola avautui. Tyylikkäät tilat ja arvotaide kutsuvat sisään Espan helmeen.28.4.2022 14:00:00 EEST | Tiedote

Helsingin Esplanadin yli 150-vuotias ravintolaklassikko Kappeli avautui uudistettuna 27.4.2022. Suunnittelutoimisto Fyra on herättänyt Kappelin entiseen loistoonsa rakennuksen alkuperää kunnioittaen. Pronssinen Muusa on muuttanut ravintolasaliin, kahvilaan tuotu talvipuutarhamaista ilmettä, kellariin rakennettu leipomo ja baariin saatu laatucocktailien teon hallitsevat mestarit. Kappeli on myös kaikille avoinna oleva arvotaiteen näyttely, ja taide on nyt tuotu entistä paremmin esille.