Kesätyö täynnä magiaa! Linnanmäen hupimestareiden rekrytointi on käynnistynyt!

Helsingin hauskimman kaupunginosan kausityöntekijähaku on käynnistynyt 8.1.2018. Linnanmäki palkkaa satoja työntekijöitä moniin erilaisiin työtehtäviin.

Linnanmäen hupimestareita.

Linnanmäki tarjoaa työpaikan vuosittain sadoille kausityöntekijöille, joiden tärkeimpinä tehtävinä on vastata huvipuistokävijöiden viihtyvyydestä ja varmistaa asiakkaiden ikimuistoinen huvipuistokokemus.

Tänä vuonna Linnanmäelle etsitään laitetyöntekijöitä, pelimyyjiä, siistijöitä, järjestyksenvalvojia, puutarhatyöntekijöitä, lipunmyyjiä sekä kioski-, kahvila-, ravintola- ja myymälätyöntekijöitä. Pääsääntöisesti tehtävien alaikäraja on 18 vuotta.

Linnanmäki on tunnettu hyvänä työyhteisönä ja sen tavoitteena on olla lähitulevaisuudessa Suomen paras työpaikka. Konkreettisia askelia päämäärää kohti otettiin syksyllä, kun huvipuisto sai Great Place to Work® -sertifikaatin. Henkilöstölle tehdyssä kyselyssä selvisi mm., että huvipuistossa on erityisen hyvä yhteishenki ja että hupimestarit ovat ylpeitä työpaikastaan.

- Meille on sydämen asia, että hupimestarimme viihtyvät Linnanmäellä. Monelle nuorelle Linnanmäki on ensimmäinen työpaikka, ja haluamme tarjota ainutlaatuisia kokemuksia ja näyttää, millainen hyvä työyhteisö voi olla, kertoo Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin.

Kausityöpaikkoja on auki satoja ja hakemuksia odotetaan tänäkin vuonna useita tuhansia.

- Tärkeintä Linnanmäellä työskentelevälle on asenne, sillä Linnanmäen sielu muodostuu työntekijöistämme. He ovat avainroolissa asiakkaidemme huvipuistoelämyksen muotoutumisessa. Kaikki Linnanmäen työntekijät ovat hupimestareita, jotka voi tunnistaa hymysilmistä, pelinenästä, vinkkisuusta ja turvakäsistä. Rohkaisen kaikkia kiinnostuneita hakemaan ja viettämään kanssamme magiantäyteistä kesää, kertoo Linnanmäen henkilöstöjohtaja Elina Örthén

Linnanmäen kausityöntekijähaku on käynnissä 8.1.-28.1.2018.

Lue lisää osoitteesta: rekrytointi.linnanmaki.fi

Linnanmäen hupimestareita.

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja suomalaiselle lastensuojelutyölle. Vuonna 2017 lahjoitettiin 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat suomalaista lastensuojelutyötä.

KUTSU lehdistötilaisuuteen: Hyppää Taigan siiville jo ennakkoon Valokarnevaalin loistavien tähtihetkien lomassa!27.9.2018 12:23Tiedote

Päivä: To 11.10.2018 Klo: 14-15.30 (ilmoittautuminen klo 14, tilaisuus alkaa klo 14.30) Paikka: Linnanmäen Huvipuisto, Pohjoinen sisäänkäynti, Tivolikuja 1, Helsinki Ilmoittautuminen lomakkeella, päättyy pe 5.10. klo 12.00 Tervetuloa kuulemaan, miten Linnanmäen kaikkien aikojen isoin hanke, Taiga-ratalaitteen rakentaminen, edistyy. Paljastamme lehdistötilaisuudessa myös koko rataprofiilin ja saatte Kinossamme esimakua, miltä laitteen kyyti tulee tuntumaan. Haluamme kutsua lehdistön edustajat myös kokemaan Linnanmäen 14. Valokarnevaalin, jonne Ivana Helsinki on suunnitellut loistavia tähtihetkiä. Lehdistötilaisuudessa Paola Suhonen on paikalla kertomassa, miten Valokarnevaalilla tulee yhdistymään muoti, musiikki ja valo. Lehdistötilaisuus kestää noin tunnin (klo 15.30 asti), jonka jälkeen on mahdollisuus kokea kaverin kanssa Valokarnevaalin tähtihetket puiston avautuessa samaan aikaan! Linnanmäki antaa osallistujille omatoimista tutustumista varten kaksi ranneketta. Huomaathan, että til

Valokarnevaali täynnä säkenöiviä tähtihetkiä27.9.2018 11:11Tiedote

Helsingin perinteisiin piirtynyt Valokarnevaali saa Linnanmäen säkenöimään lokakuussa. Tänä vuonna teematapahtumassa nähdään ainutlaatuisia tähtihetkiä, jotka ovat suunniteltu yhteistyössä Ivana Helsingin kanssa. Valokarnevaali huipentuu kauden päätösviikonloppuna, kun puistossa nähdään kahtena iltana DJ Alex Mattsonin esitys, jonka kruunaa loistava lasershow! Karnevaali järjestetään 11.-21.10.2018.