Keskelle Lahden kaupungin sykettä avataan keväällä monipuolinen ravintolamaailma

Ketterää kaupunkishoppailua ja elämyksellisiä herkkuja – kaikki saman katon alta ensi keväänä avautuvassa Prisma Sykkeessä. Prisman ytimeen avataan uusi ja monipuolinen ravintolamaailma, joka vastaa asiakkaiden kulutusmieltymyksiin nopeudella, viihtyvyydellä ja valikoiman runsaudella.

Keväällä 2021 avajaisiaan juhliva Prisma Syke tuo Lahden keskustaan lisäpalveluita uudenlaisen kauppakeskuskokemuksen myötä. Tuleva Prisma kätkee sisäänsä ravintolamaailmakokonaisuuden, joka koostuu vahvoista Prisma-maailmasta jo tutuiksi tulleista brändeistä: Hesburgerista, Pizza & Buffasta sekä Prisma Cafésta.

Yli 200 asiakaspaikkaa palveluiden ytimessä takaa kauppakeskuksen asiakkaille riittoisat puitteet ketterään ravintolamaailma-asiointiin. Laadukkaan asiakaskokemuksen ja vaivattoman asioinnin takaamiseksi ravintolamaailma Prisma Sykkeestä löytyy keskeltä kauppakeskusta.

– Ravintolamaailman konseptit ovat asiakkaille tuttuja, mutta Prisma Sykkeessä ne tuodaan uudella tavalla esille, tähdentää majoitus -ja ravitsemiskaupan toimialajohtaja Lari Rusila OsuuskauppaHämeenmaalta.

Ravintomaailma on kauppakeskuksen ytimessä asiakkaiden keskellä.

Ravintolamaailman toimijoista Pizza & Buffa on päivittänyt konseptinsa ilmettä, ja esimerkiksi tuotteiden esillepano toteutetaan näyttävämmin. Mallia konseptiuudistusten suunnasta on näyttänyt viime keväänä uudistettu Prisma Hämeenlinnan ravintolamaailma.

Toimintaansa uudistaa myös Sykkeeseen tuleva hampurilaisketju Hesburger, joka tuo Ravintolamaailmaan käyttöön itsepalvelukassat.

– Hesburger ottaa käyttöön normaalin kassapalvelun lisäksi kolme itsepalvelukassaa, eli asiakas voi tilata tuotteet ja noutaa valmiiksi maksetut tilaukset kassalta, kertoo ryhmäpäällikkö Sanna Huovi Osuuskauppa Hämeenmaalta.

– Tulevan Prisman sijainti on erittäin hyvä. Prisma laajentaa keskustan palveluita kehittyvällä Paavolan alueella. Myös ravintolamaailman palveluita ja tuotteita tullaan kehittämään aktiivisesti tarpeiden ja asiakkaiden mieltymysten mukaan. Ravintolamaailman sijainnin ansiosta asiakas voi halutessaan ostaa vaikkapa Prismasta sushia ja mennä syömään sen ravintolaan, suoraan kassalinjojen toiselle puolelle, Lari Rusila mainitsee.

Osuuskauppa Hämeenmaa, toimialajohtaja Lari Rusila, 050 363 6602
Osuuskauppa Hämeenmaa, ryhmäpäällikkö Sanna Huovi, 050 347 8776

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2 950 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Lahden Seurahuoneelle kestävän matkailun Sustainable Travel Finland -merkki20.11.2020 15:15:00 EETTiedote

Visit Finland on myöntänyt Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuoneelle Sustainable Travel Finland -merkin. Tunnustuksen saaneet yritykset täyttävät matkailua edistävän Visit Finlandin luoman kriteeristön, joka huomioi niin taloudellisen, ekologisen, sosiaalisen kuin kulttuurisenkin kestävyyden. Seurahuone on ensimmäinen Lahden seudulla Sustainable Travel Finland -merkin saanut toimija.