Keskimaa parantaa kauneuden ja hyvinvoinnin palveluja Jyväskylässä

Keskimaa parantaa kauneuden ja hyvinvoinnin palveluja Seppälän ja Vaajakosken alueella loppuvuoden aikana. Prisma Seppälän parturi-kampaamoa laajennetaan ja kampaamon viereen tulee uusi Sokos Emotion myymälä. Kampaamoliiketoiminta laajenee myös Vaajakoskelle, kun S-market Vaajalan yhteyteen perustetaan uusi parturi-kampaamo syksyllä.

Prisma Seppälän liikekeskukseen on suunnitteilla nykyisen Parturi-Kampaamo Prisma Seppälän laajennus sekä kokonaan uusi Sokos Emotion myymälä. Kampaamon laajennuksen tavoitteena on parantaa entisestään nykyisen kampaamon palveluita sekä tuoda tiloihin väljyyttä ja avaruutta. Sokos Emotion tuo osaltaan kosmetiikan huippumerkit sekä ensiluokkaisen asiantuntevan asiakaspalvelun myös Seppälän kauppapaikalle.

− Prisma Seppälän parturi-kampaamon tilat ovat käyneet ahtaiksi, joten tilojen laajentaminen parantaa taatusti niin asiakkaiden kuin henkilökuntammekin tyytyväisyyttä. Sokos Emotion tukee hyvin kampaamon toimintaa ja pystymme osittain yhdistämään kampaamoalan asiantuntijoiden osaamista myös Sokos Emotionin myyntityössä. Tämä on täysin uudenlainen konsepti meillä Keskimaalla ja uskomme, että kauppakeskuksessa asioivat asiakkaat ottavat tämän ilolla vastaan, toteaa Osuuskauppa Keskimaan market- ja tavaratalokaupan toimialajohtaja Vesa Kyllönen.

Parturi-kampaamo laajennuksen ja uuden Sokos Emotion myymälän suunnittelu on jo käynnissä ja avajaisia päästään viettämään ennen joulukauppaa.

Parturi-kampaamo S-market Vaajalan yhteyteen

Keskimaa laajentaa parturi-kampaamo liiketoimintaa myös Vaajakoskelle, S-market Vaajalan yhteyteen.

− Olemme tunnistaneet, että nykyisessä Seppälän Parturi-Kampaamossa käy paljon asiakkaita Vaajakosken suunnalta ja näin ollen omalle kampaamoliiketoiminnalle on S-market Vaajalassa luontaista vetoa. Samalla saamme myös kampaamon erikoistuotteet osaksi S-market Vaajalan valikoimia. Tämä on hyvin luontainen lisä Vaajakosken palveluihimme, Kyllönen perustelee.

Syksyllä avattava Parturi-Kampaamo S-market Vaajala työllistää noin 10 kampaamoalan ammattilaista.

Seppälän kauneuspalveluiden uudistuksen kokonaisinvestointi on noin 400 000 euroa ja Parturi-Kampaamo S-market Vaajalan kokonaisinvestointi on noin 120 000 euroa.

Parturi-Kampaamo Prisma Seppälä laajennetaan syksyn aikana. Kuva: Keskimaa

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Uusi Rosso Jyväskylä avataan torstaina 13.5.20217.5.2021 13:00:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa avaa Jyväskylän keskustaan uuden Rosso Jyväskylän helatorstaina 13.5.2021. Uusi Rosso on päivitetty 2020-luvulle niin miljöön, palvelun kuin makujenkin osalta. Asemakadulla katutasossa sijaitseva yli 400 neliöinen ravintola tarjoaa asiakaspaikat parhaimmillaan yli 170 asiakkaalle. Toukokuussa Osuuskauppa Keskimaa on aloittanut yt-neuvottelut koskien Rosso Kirkkopuiston mahdollista lakkauttamista.

Kutsu medialle: Osuuskauppa Keskimaa kertoo uutisia Jyväskylän Satamankärjen hankkeesta7.5.2021 09:01:28 EEST | Tiedote

Aika: Maanantaina 10.5.2021 klo 12.30 Paikka: Teams Tervetuloa Osuuskauppa Keskimaan tiedotustilaisuuteen maanantaina 10.5.2021 klo 12.30. Tilaisuudessa kerrotaan uutisia Osuuskauppa Keskimaan Satamankärjen saunaravintolan hankkeesta. Ilmoittaudu tilaisuuteen ma 10.5. klo 9:00 mennessä: suvi.elonheimo-tikkanen@sok.fi. Lähetämme Teams-kutsun kaikille ilmoittautuneille. Lämpimästi tervetuloa!

Keskimaan alkuvuoden myynti edellisvuoden tasoa – investoinnit etenevät suunnitellusti, vaikka korona kurittaa tulosta23.4.2021 08:15:00 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaan tammi-maaliskuun liikevaihto oli 143,9 miljoonaa euroa, jossa oli kasvua viime vuoteen 0,1 prosenttia. Tammi-maaliskuun operatiivinen tulos oli -0,7 miljoonaa euroa, mikä on noin 1,7 miljoonaa euroa vähemmän kuin viime vuonna. Lomautuksilta on vältytty ravintolahenkilökunnan siirryttyä väliaikaisesti kaupan työtehtäviin. Koko vuoden tulostaso riippuu vahvasti koronatilanteen kehittymisestä Suomessa.

ABC Palokan sisätilat ja palvelukokonaisuus ovat uudistuneet19.4.2021 09:56:25 EEST | Tiedote

ABC Palokan kokonaisvaltainen uudistus on valmistunut sisätilojen ja palvelukokonaisuuden osalta. Remontin aikana liikennemyymälä on uudistettu sisätilojen osalta moderniksi, uuden ABC brändi-ilmeen mukaiseksi kokonaisuudeksi. Uudistuksessa on tavoiteltu lentokenttämäistä asiointikokemusta. Palvelukonseptit on hiottu asiakkaiden tarpeet ja toiveet huomioiden. Uusina palveluina on toteutettu muun muassanoutopöytään lisätty pitsapöytä, perheille rauhoitetut tilat leikkipaikkoineen sekä liikkuvaa työntekoa tukevat modernit kokoustilat.