Keskimaan edustajiston syyskokouksen päätöksiä

Osuuskauppa Keskimaan edustajiston syyskokouksessa 25.11.2020 valittiin hallintoneuvosto seuraavalle kaudelle. Hallintoneuvostoon kuuluu 21 jäsentä, joista 1/3 on vuosittain erovuorossa. Hallintoneuvostoon valittiin kaudelle 2021−2023 kolme uutta jäsentä.

Osuuskauppa Keskimaan edustajiston syyskokouksessa 25.11.2020 valittiin hallintoneuvostoon kaudeksi 2021–2023 uudelleen eteläiseltä alueelta Jorma Honkanen, Erkki Jormakka ja pohjoiselta alueelta Hanna Hautamäki sekä Henna Penttinen. Uusina hallintoneuvoston jäseninä aloittaa eteläiseltä alueelta Ahti Weijo. Jyväskylän alueelta uusina jäseninä aloittavat Timo Rautiainen sekä Petri Pouta, jotka siirtyvät hallintoneuvoston jäseniksi Keskimaan edustajistosta.

Hallintoneuvostoon kuuluu 21 jäsentä, joista 1/3 on vuosittain erovuorossa.

Osuuskauppa Keskimaan tilintarkastajana vuonna 2021 jatkaa KPMG Oy, päävastuullisena Johanna Gråsten, KHT.

Keskimaan hallintoneuvosto vuonna 2021

Hanho Maria, Keuruu

Hautamäki Hanna, Petäjävesi

Hautamäki Riitta-Maija, Jyväskylä

Hella Sanna, Jyväskylä (esimiesten edustaja)

Honkanen Jorma, Jämsä

Hovikoski Mervi, Jyväskylä

Huumarkangas Jouko, Kyyjärvi

Jormakka Erkki, Hankasalmi

Kettunen Sami, Jyväskylä

Kyrö Mika, Jämsä

Lappalainen Minna, Kannonkoski

Penttinen Henna, Äänekoski

Pernu Ilkka, Jyväskylä

Peura Timo, Jyväskylä

Pouta Petri, Jyväskylä

Rautiainen Timo, Jyväskylä

Saarimäki Reetta, Muurame

Sahindal Anna-Leena, Jyväskylä

Timperi Kati-Erika, Jyväskylä

Venemies Mikko, Jyväskylä (henkilöstön edustaja)

Weijo Ahti, Luhanka

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 632 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 133 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan työyhteisötutkimuksessa koronavuonna kaikkien aikojen paras tulos27.11.2020 08:15:00 EETTiedote

Palvelualalla historiallisen vaikeasta vuodesta huolimatta Keskimaan tuoreessa henkilöstötutkimuksessa on saavutettu kaikkien aikojen paras tulos. Ihmisten turvallisuudentunne ja työtyytyväisyys ovat säilyneet tai jopa kehittyneet haastavista olosuhteista huolimatta. Vuosittain toteutettavaan työtyytyväisyystutkimukseen vastasi lähes 1700 Keskimaan työntekijää, mikä on peräti 92,7% henkilöstöstä. Tulokset paranivat edellisestä vuodesta jopa neljä pistettä, ennätykselliselle 78,2 tasolle.