Kevään kauneimmassa lahjakirjassa leivotaan kirjojen innoittamana

Miten Montgomeryn Anna-kirjat taipuvat kakuiksi? Millaisen kakun voisi kuvitella pikku naisten joulupöytään? Millaisina kakkuluomuksina Ylpeys ja ennakkoluulo sekä Kotiopettajattaren romaani voisivat herätä henkiin?
Anna Pölkki: Kakkuja salaisesta puutarhasta. Kansi: Annukka Mäkijärvi.

Mikäpä olisi ihanampaa kuin vetäytyä sohvan syliin tai riippumaton kainaloon kirjan, kakkupalan ja teekupin kanssa? Anna Pölkin kirja Kakkuja salaisesta puutarhasta kannustaa leipomaan herkullisen kakun lempikirjasi inspiroimana!

Reseptejä ja lukuvinkkejä sisältävän leivonta- ja tietokirjan herkulliset kuvat vievät kakku- ja lukuhetkiin metsän siimekseen ja puutarhaan.

Anna Pölkki on kangasniemeläistynyt äidinkielen, kirjallisuuden ja ruotsin opettaja, joka nykyään asuu keskellä Savon metsiä, hoitaa puutarhaa, ohjaa kansalaisopiston lukupiirejä ja kirjoituskursseja sekä kirjoittaa lehtiin. Hän tunnustautuu Vihervaaran Annan sukulaissieluksi ja oman elämänsä Runotytöksi, joka haaveilee julkaisevansa vielä monta kirjaa.

teos: Kakkuja salaisesta puutarhasta
kirjailija ja kuvat: Anna Pölkki
kansi: Annukka Mäkijärvi
ilmestymispäivä: 2.5.2023

Avain, Suomen kirjastopalvelu Oy,
viestintäjohtaja Vilja Kujanpää,
vilja.kujanpaa@avain.net, puh. 040 755 3319

Anna Pölkki: Kakkuja salaisesta puutarhasta. Kansi: Annukka Mäkijärvi.
Anna Pölkki.