Eckes-Granini Finland Oy AbEckes-Granini Finland Oy Ab

KLASSIKKO TRIP® TÄYTTÄÄ 60-VUOTTA

Vuonna 1962 legendaarinen kolmionmuotoinen tetra hyvänmakuista mehua mullisti markkinan. Pakkaus oli jännän muotoinen ja sitä juotiin pillillä. Tetrasta oli hauskaa etsiä pillireikää ja lapsia kummastutti, minne se oli tällä kertaa piilotettu.

TRIP retro 2022

Vuodesta 1962 aina vuoteen 1990 asti TRIP pakattiin Turun tehtaalla pyramidin muotoiseen kolmiopakkaukseen, jota moni muistelee vieläkin haikeana. 60-vuotta sitten TRIP oli ensimmäinen, mukaan otettava, pillillä juotava mehujuoma Suomessa. Aluksi makuina olivat vain appelsiini ja mustaviinimarja.

Nykyisin TRIP® on jo substantiivi pillipakkaukselle. Kauppaan mennään ostamaan trippiä. Nykyisin pakkauksessa pillireikä löytyy jo helposti ja pakkauksissa on ajanvietteenä kivoja pelejä lapsille.

Juhlavuoden kunniaksi Trip Appelsiini pillimehua saa kivoissa retropakkauksissa. Sen design on alkuperäisestä 60-luvun kuosista lainattu.

-Valitettavasti kolmionmuotoista TRIP -pakausta ei enää ole saatavilla ja näin ollen ideoimme juhlavuoden kunniaksi tutulle alkuperäiselle appelsiinireseptille nostalgisen retrokuosin. Pakkauksessa on myös QR -koodi, josta pääsee suoraan verkkosivulle lukemaan lisää nostalgista TRIP tarinaa vuosien varrelta! TRIP appelsiinia saa juhla-asussaan koko synttärivuoden, kertoo tuote- ja viestintäpäällikkö Nina Lindén Eckes-Granini Finlandilta.

Nina Linden
nina.linden@eckes-granini.com