Klassikkobrändi Marli Juissi laajenee uusiin segmentteihin

Lehdistötiedote 24.3.2021. Marli Juissi on tutkimuksen mukaan luottomehu tilanteessa kuin tilanteessa. Marli Juissia nautitaan janoon, mutta myös ruoan ja välipalan kyytipoikana. Marli Juissia kuluttava nauttii myös jääteetuotteita. Niinpä Juissi laajenee janojuomaperheeksi Juissin alle siirtyvän jääteetuotteiden sekä uutuuskonsepti Marli Juissi Lemonaden myötä.

Marli Juissi klassikot pakataan aseptiseen kartonkipakkaukseen, jonka hiilijalanjälki on 88 % pienempi, lisäksi pakkauksen korkki on kasvipohjaista, uusiutuvaa materiaalia. Juissin klassikkomakuja löytyy moneen makuun ja myös sokerittomina vaihtoehtoina.

Marli Juissi Ice Tea viettää kesää @biitsillä

Marli Juissi haluaa tunnettuna klassikkobrändinä vahvistaa asemaansa janojuomakategoriassa lanseeraamalla uutuusmaun hauskassa, hyllystä erottuvassa promootiopakkauksessa, joka vie kesäisiin rantatunnelmiin. Uutuus Marli Juissi Lemon eli sitruuna jääteejuoman pakkaus kommunikoi hauskasta kesäkisasta, joka on käynnissä koko kesän ajan osoitteessa www.juissi.fi tai Marli applikaatiossa. Pikapalkintoina mm. Juissi SUP-lautoja, Juissi flipfloppeja, Juissia sekä rahaa.

All you need is Love & Lemonade -Marli Juissi Lemonade hurmaa raikkaudellaan ja vastuullisuudellaan

Marli Juissi Lemonade on uutuustuoteperhe, joka löytyy kaupoista huhtikuussa. Uusissa raikkaissa kesäisissä mehujuomissa on runsaasti hedelmää, marjaa ja sitrusta sekä reilusti hedelmälihaa. Tuotteissa on 30 % vähemmän lisättyä sokeria kuin muissa vastaavissa lemonade -tuotteissa. Juissi Lemonade -tuotteet pakataan Turussa 1 litran sekä 2,5 dl pakkauksiin.

Pakkaus on vastuullisista lähteistä peräisin olevaa kierrätettävää kartonkia (FSC). Litran pakkaukset ovat hiilineutraaleja ja korkit uusiutuvaa, kasvipohjaista materiaalia.

Marli Juissi Lemonades tuoteperhe lanseerataan huhtikuussa myyntipisteissä, tuotejakeluilla ja sosiaalisessa mediassa.

Tiedote, tuotekuvat ja -logot: https://www.eckes-granini.fi/pressi/

Brand & Communications Manager