Eckes-Granini Finland Oy Ab

Klassikkobrändi Marli Juissi laajenee uusiin segmentteihin

Jaa
Lehdistötiedote 24.3.2021. Marli Juissi on tutkimuksen mukaan luottomehu tilanteessa kuin tilanteessa. Marli Juissia nautitaan janoon, mutta myös ruoan ja välipalan kyytipoikana. Marli Juissia kuluttava nauttii myös jääteetuotteita. Niinpä Juissi laajenee janojuomaperheeksi Juissin alle siirtyvän jääteetuotteiden sekä uutuuskonsepti Marli Juissi Lemonaden myötä.

Marli Juissi klassikot pakataan aseptiseen kartonkipakkaukseen, jonka hiilijalanjälki on 88 % pienempi, lisäksi pakkauksen korkki on kasvipohjaista, uusiutuvaa materiaalia. Juissin klassikkomakuja löytyy moneen makuun ja myös sokerittomina vaihtoehtoina.

Marli Juissi Ice Tea viettää kesää @biitsillä

Marli Juissi haluaa tunnettuna klassikkobrändinä vahvistaa asemaansa janojuomakategoriassa lanseeraamalla uutuusmaun hauskassa, hyllystä erottuvassa promootiopakkauksessa, joka vie kesäisiin rantatunnelmiin. Uutuus Marli Juissi Lemon eli sitruuna jääteejuoman pakkaus kommunikoi hauskasta kesäkisasta, joka on käynnissä koko kesän ajan osoitteessa www.juissi.fi tai Marli applikaatiossa. Pikapalkintoina mm. Juissi SUP-lautoja, Juissi flipfloppeja, Juissia sekä rahaa.

All you need is Love & Lemonade -Marli Juissi Lemonade hurmaa raikkaudellaan ja vastuullisuudellaan

Marli Juissi Lemonade on uutuustuoteperhe, joka löytyy kaupoista huhtikuussa. Uusissa raikkaissa kesäisissä mehujuomissa on runsaasti hedelmää, marjaa ja sitrusta sekä reilusti hedelmälihaa. Tuotteissa on 30 % vähemmän lisättyä sokeria kuin muissa vastaavissa lemonade -tuotteissa. Juissi Lemonade -tuotteet pakataan Turussa 1 litran sekä 2,5 dl pakkauksiin.

Pakkaus on vastuullisista lähteistä peräisin olevaa kierrätettävää kartonkia (FSC). Litran pakkaukset ovat hiilineutraaleja ja korkit uusiutuvaa, kasvipohjaista materiaalia.

Marli Juissi Lemonades tuoteperhe lanseerataan huhtikuussa myyntipisteissä, tuotejakeluilla ja sosiaalisessa mediassa.


Tiedote, tuotekuvat ja -logot: https://www.eckes-granini.fi/pressi/

Yhteyshenkilöt

Brand & Communications Manager
Nina Lindén
(nina.linden@eckes-granini.com)

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Eckes-Granini Finland Oy Ab
Eckes-Granini Finland Oy Ab
Pansiontie 47 b
20210 TURKU

020 720 7300https://www.eckes-granini.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Eckes-Granini Finland Oy Ab

Terveysperusteisempi virvoitusjuomavero uudistus muuttuikin kiireessä sokeriveroksi heittäen aitouden ja luonnollisuuden romukoppaan21.11.2022 08:20:46 EET | Tiedote

Uudet, ehdotetut virvoitusjuomaveromäärät: Light energiajuoma (aspartaami ja asesulfaami-K) vero 9 snt/litra Light kolajuoma (aspartaami ja asesulfaami-K) vero 9 snt/litra 100% hedelmä/marjasmoothie (makeuttamaton), Sydänmerkki vero 48 snt/litra Me Eckes-Granini Finland Oy:llä olemme järkyttyneitä 17.11.2022 Eduskunnassa esitellyn virvoitusjuomaveromuutosehdotuksen yksipuolisesta kannasta juomien sisältämään sokeripitoisuuteen. Sokeripitoisuus nähdään muutosehdotuksessa ainoana verotukseen vaikuttavana tekijänä. Perusteluna virvoitusjuomaveron uudistamiselle on ollut sen päivittäminen terveysperusteisemmaksi, jota selkeästi tämä esitetty malli ei kuitenkaan tue. Olemme erityisen pettyneitä siitä, kun alkuperäinen ehdotus sisälsi selkeästi marja- ja hedelmäperäisten juomien osalta huojennuksia, jossa huomioidaan luontainen sokeri ja hedelmä- ja marjamehujen terveyttä edistävä koostumus (vitamiinit, kivennäisaineiden ja muiden ravitsemuksellisesti tärkeiden yhdisteiden (kuten polyfenolit

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye