Kojamo Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2018 on julkaistu

Kojamo on julkaissut vuosikertomuksen vuodelta 2018. Vuosikertomus tarjoaa tietoa Kojamon liiketoiminnasta, toimintaympäristöstä ja strategian etenemisestä.

Strategian toteuttaminen otti vuoden aikana merkittäviä askeleita eteenpäin ja Kojamo paransi suoritustaan kaikkien taloudellisten tavoitteiden osalta. Listautuminen kesäkuussa Nasdaq Helsingin pörssilistalle oli Pohjoismaiden suurin. Vuosikertomuksessa kerrotaan enemmän myös muun muassa Kojamon yrityskulttuurista ja vastuullisuuteen liittyvästä työstä.

Vuosikertomus julkaistaan sähköisenä, ja se löytyy osoitteesta https://vuosikertomus2018.kojamo.fi/. Lisäksi Kojamo on julkaissut 14.2.2019 hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen, jotka ovat myös saatavilla samassa osoitteessa.

Lisätietoja:

Maija Hongas, sijoittajasuhdepäällikkö, Kojamo Oyj, puh. 020 508 3004

Kojamo on Suomen suurin yksityinen asuntosijoitusyhtiö ja vuokra-asumisen rohkea uudistaja. Tehtävämme on luoda parempaa kaupunkiasumista. Toimimme Suomen merkittävimmissä kasvukeskuksissa ja Lumo-brändimme tarjoaa vuokra-asumista sekä uudenlaisia palveluita kaupunkiasumiseen 50-vuotisella kokemuksella. Kuluneen viiden vuoden aikana olemme investoineet suomalaiseen asumiseen noin kaksi miljardia euroa. Haluamme olla asumisen edelläkävijä ja asiakkaan ykkösvalinta. Kojamon osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla. https://kojamo.fi/