Kojamo valittu mukaan Globaaliin FTSE EPRA/NAREIT -indeksisarjaan

Kojamo Oyj on nopeutetulla menettelyllä valittu mukaan FTSE EPRA/NAREIT Global Real Estate Indexeihin 25.6.2018 alkaen.

Indexisarja on johtava pörssinoteerattujen kiinteistöosakkeiden suunnannäyttäjä maailmanlaajuisesti.

Lisätietoja: Erik Hjelt, Kojamon talousjohtaja, +358 20 508 3225.

Kojamo on Suomen suurin yksityinen asuntosijoitusyhtiö ja vuokra-asumisen rohkea uudistaja. Tehtävämme on luoda parempaa kaupunkiasumista. Toimimme Suomen merkittävimmissä kasvukeskuksissa ja Lumo-brändimme tarjoaa vuokra-asumista sekä uudenlaisia palveluita kaupunkiasumiseen. Kehitämme aktiivisesti sijoituskiinteistöjemme arvoa ja määrää rakennuttamalla uutta ja kehittämällä olemassa olevaa kiinteistökantaa. Haluamme olla asumisen edelläkävijä ja asiakkaan ykkösvalinta. www.kojamo.fi