Korjaus rahastoraporttiin: Rahastoihin sijoitettiin nettomääräisesti miljoona euroa

8.11. kello 7 lähteneen rahastoraportti-tiedotteemme ingressissä oli virhe. Suomeen rekisteröityihin sijoitusrahastoihin sijoitettiin lokakuussa nettomääräisesti yhteensä miljoona euroa. Ingressissä luki virheellisesti, että rahastoista olisi lunastettu nettomääräisesti miljoona euroa. Taulukossa ja tiedotteen lopun linkissä luvut olivat oikein.

Suomalaiset toivovat vanhempiensa käyttävän varansa hyvinvointiin eivätkä halaja perintöä15.1.2020 09:34:17 EETTiedote

Suomalaisista 90 prosentin mielestä omien vanhempien tulisi ikääntyessään käyttää omaisuuttaan ja säästöjään oman hyvinvointinsa rahoittamiseen. Vain 10 prosenttia ajattelee, että vanhempien tulisi jättää mahdollisimman paljon omaisuuttaan perinnöksi. Suomalaisilla on kyselyn mukaan myös valmiutta myydä omaisuuttaan, mikäli ikääntymisen myötä tarvitsee enemmän hoivapalveluja kuin yhteiskunnan on mahdollista tarjota. Tämä selviää Finanssiala ry:n (FA) Norstatilta tilaamasta kyselytutkimuksesta, johon vastasi tuhat suomalaista.