Kotimaisen asiantuntijan uutuusteos aknen hoitomenetelmistä nyt saatavilla

Jarkko Viitakangas, jota pidetään yhtenä Suomen johtavista akneasiantuntijoista, on kirjoittanut 254-sivuisen oppaan aknen kokonaisvaltaisen itsehoidon tueksi. Kirjan on julkaissut tietokirjakustantamo Readme.fi.

kansi_hires

Jarkko Viitakangas ravasi vuosikausia eri lääkäreillä ja söi kasapäin monenlaisia lääkekuureja. Hän sai hetkittäistä apua, mutta sitten iho-ongelmat palasivat korkojen kera.

Jarkko kyllästyi ja alkoi itse selvittää mistä aknesta oikein on kyse. Pian hänelle selvisi kuinka isoa roolia ruokavalio näyttelee aknen taustalla. Hän tajusi myös sen kuinka isoja virheitä on tehnyt ihon pesuun liittyen.

Jarkko muutti ruokavaliota ja ihon pesurutiinia, ja jo parissa viikossa huomasi todella dramaattista paranemista ihon kunnossa. Tästä meni vielä muutama viikko ja iho oli parantunut. Tästä on kulunut jo yli kymmenen vuotta. Tämän jälkeen Jarkko on käyttänyt tuhansia tunteja aknen ja sen hoitomenetelmien tutkimiseen. Tästä on muodostunut hänelle elämäntyö. Ei olekaan mikään ihme, että Jarkkoa pidetään yhtenä Suomen johtavista akneasiantuntijoista.

Lue lisää: www.voitaakne.fi

Tutustu kirjaan: www.readme.fi/kirja/voita-akne/

Lisätietoja:

Readme.fi Oy, Ari Sahanen, ari.sahanen@readme.fi

kansi_hires

Someri − Jatkosodan saaritaistelu kesti 36 rajua tuntia, päättyen suomalaisten täydelliseen voittoon21.6.2022 13:00:00 EEST | Tiedote

Vuonna 2022 tulee kuluneeksi 80 vuotta Itämeren suurimmasta meritaistelusta sitten Ruotsinsalmen taistelun vuonna 1790. Ne molemmat myös käytiin osin samoilla, Kotkan eteläpuolisilla merialueilla ja samoilla päivämäärillä. Harri V. Hietikon kirjoittama ja Readme.fi:n kustantama Someri – Jatkosodan saaritaistelu on kertomus saaritaistelun ehdottomuudesta, suomalaisten sotilaiden ja sotilaskotisisarten rohkeudesta ja ihmiskohtaloista noiden dramaattisten tuntien aikana.