Kotipizza Group Oyj

Kotipizzan asiakaslehdestä hiilineutraalisti painettu erikoisnumero

Jaa

Kotipizzan asiakaslehdestä Quattro Stagionista on tehty erikoisnumero. Koronakevääseen sopiva puuhalehti on painettu hiilineutraalisti. Quattro Stagioni -lehti jaetaan asiakkaille Kotipizzan verkkokaupassa tehtyjen kuljetustilausten mukana.

Kotipizzan printtilehti täydentää ketjun asiakaslähtöisyyttä ja digitaalisten kanavien sisältöjä. Toukokuun lopussa ilmestyvä erikoisnumero on keskittynyt lapsille ja perheille suunnattuihin puuhatehtäviin. 8-sivuinen erikoisnumero annetaan mukaan verkkokaupan kautta tehtyihin kuljetustilauksiin niin kauan kuin lehtiä riittää kussakin ravintolassa.

Lehti on ensimmäistä kertaa painettu täysin hiilineutraalisti. Lehden tuotanto on laskettu sertifioidulla ClimateCalc® -menetelmällä. Lehti tullaan jatkossa aina painamaan hiilineutraalisti.

”Lehti on pieni kiitos asiakkaillemme, jotka ovat pysyneet meille uskollisina myös poikkeusaikana. Samalla se on kunnianosoitus yrittäjillemme ja heidän työntekijöilleen, joiden ansiosta ketju on pyörinyt täydellä teholla pelkkien noutojen ja kotiinkuljetusten varassa”, Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen sanoo. 

Quattro Stagioni -lehden erikoisnumero ilmestyy toukokuun lopulla ja on ravintoloissa viimeistään kesäkuun alussa. Lehteä ei voi lukea ravintolassa paikan päällä koronatilanteen vuoksi, vaan sen saa mukaan verkkokaupasta tehtyihin kuljetustilauksiin.

Kaksi vuotta sitten perustettu lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti sisältää muun muassa Kotipizza-yrittäjien ja ketjun työntekijöiden tarinoita sekä tietoa Kotipizzan uutuustuotteista, raaka-aineista ja vastuullisuustyöstä. 

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Antti Isokangas, Kotipizza Group
antti.isokangas@kotipizzagroup.com, 0207 716 716

Kuva- ja lehtitiedustelut:
communications@kotipizzagroup.com

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Kotipizza Group Oyj
Kotipizza Group Oyj
Verkkosaarenkatu 5
00580 HELSINKI

http://www.kotipizzagroup.com/fi/

Kotipizza

Kotipizza on suomalainen, vuonna 1987 perustettu pizzaketju, jolla oli tilikauden 2019 lopussa yli 280 ravintolaa. Kotipizza-ketjun ravintoloiden myynti tilikaudella 2019 oli 133,3 miljoonaa euroa. Kaikki Suomen Kotipizza-ravintolat ovat franchisingtoimintaperiaatteella toimivia itsenäisten franchisingyrittäjien johtamia ravintoloita. Franchisingyrittäjä saa käyttöönsä testatun ja kannattavan liikeidean sekä valmiin tuotteen ja tuotemerkin, ketjun tietotaidon ja muut yhteistyön edut.

Kotipizza Group Oyj

Kotipizza Group on brändien koti, johon kuuluvat Pohjoismaiden suurin pizzaketju Kotipizza, artesaaniburgereita myyvä Social Burgerjoint ja vastuullista hankintaa toteuttava hankinta- ja logistiikkaoperaattori Foodstock. Kotipizza Groupin missio on parantaa maailmaa suupala kerrallaan. Vuodesta 2019 lähtien Kotipizza Group on ollut osa norjalaista monibrändiyhtiötä Orklaa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kotipizza Group Oyj

Kotipizza Group luopuu Chalupa-konseptista15.1.2020 14:00:00 EETTiedote

Kotipizza Group on myynyt Chalupa-konseptin ja -brändin ketjun Think Drinks Oy:lle, jonka omistajiin kuuluu Amin Gharagozlu, toinen ketjun perustajista. Meksikolaistyylinen Chalupa-ketju on toiminut vuodesta 2015 lähtien. Ketjuun kuuluu tällä hetkellä kymmenen ravintolaa. Think Drinks Oy neuvottelee ravintoloiden jatkosta ketjun franchisingyrittäjien kanssa. ”Jatkamme home of brands -strategiamme toteuttamista Kotipizza-ketjun ja Social Burgerjoint -konseptin kanssa”, Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen sanoo.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme