Kotipizzan asiakaslehdestä hiilineutraalisti painettu erikoisnumero

Kotipizzan printtilehti täydentää ketjun asiakaslähtöisyyttä ja digitaalisten kanavien sisältöjä. Toukokuun lopussa ilmestyvä erikoisnumero on keskittynyt lapsille ja perheille suunnattuihin puuhatehtäviin. 8-sivuinen erikoisnumero annetaan mukaan verkkokaupan kautta tehtyihin kuljetustilauksiin niin kauan kuin lehtiä riittää kussakin ravintolassa.
Lehti on ensimmäistä kertaa painettu täysin hiilineutraalisti. Lehden tuotanto on laskettu sertifioidulla ClimateCalc® -menetelmällä. Lehti tullaan jatkossa aina painamaan hiilineutraalisti.
”Lehti on pieni kiitos asiakkaillemme, jotka ovat pysyneet meille uskollisina myös poikkeusaikana. Samalla se on kunnianosoitus yrittäjillemme ja heidän työntekijöilleen, joiden ansiosta ketju on pyörinyt täydellä teholla pelkkien noutojen ja kotiinkuljetusten varassa”, Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen sanoo.
Quattro Stagioni -lehden erikoisnumero ilmestyy toukokuun lopulla ja on ravintoloissa viimeistään kesäkuun alussa. Lehteä ei voi lukea ravintolassa paikan päällä koronatilanteen vuoksi, vaan sen saa mukaan verkkokaupasta tehtyihin kuljetustilauksiin.
Kaksi vuotta sitten perustettu lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti sisältää muun muassa Kotipizza-yrittäjien ja ketjun työntekijöiden tarinoita sekä tietoa Kotipizzan uutuustuotteista, raaka-aineista ja vastuullisuustyöstä.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Antti Isokangas, Kotipizza Group
antti.isokangas@kotipizzagroup.com, 0207 716 716
Kuva- ja lehtitiedustelut:
communications@kotipizzagroup.com
Antti Isokangasviestintä- ja vastuullisuusjohtaja
Puh:040 511 3799antti.isokangas@kotipizzagroup.comKuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Kotipizza
Kotipizza on suomalainen, vuonna 1987 perustettu pizzaketju, jolla oli tilikauden 2019 lopussa yli 280 ravintolaa. Kotipizza-ketjun ravintoloiden myynti tilikaudella 2019 oli 133,3 miljoonaa euroa. Kaikki Suomen Kotipizza-ravintolat ovat franchisingtoimintaperiaatteella toimivia itsenäisten franchisingyrittäjien johtamia ravintoloita. Franchisingyrittäjä saa käyttöönsä testatun ja kannattavan liikeidean sekä valmiin tuotteen ja tuotemerkin, ketjun tietotaidon ja muut yhteistyön edut.
Kotipizza Group Oyj
Kotipizza Group on brändien koti, johon kuuluvat Pohjoismaiden suurin pizzaketju Kotipizza, artesaaniburgereita myyvä Social Burgerjoint ja vastuullista hankintaa toteuttava hankinta- ja logistiikkaoperaattori Foodstock. Kotipizza Groupin missio on parantaa maailmaa suupala kerrallaan. Vuodesta 2019 lähtien Kotipizza Group on ollut osa norjalaista monibrändiyhtiötä Orklaa.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kotipizza Group Oy
Kotipizza-ketju palkitsi yrittäjiään Talvipäivät-tapahtumassa30.3.2023 13:16:35 EEST | Tiedote
Kotipizza-ketju palkitsi yrittäjiään eri puolilta Suomea erinomaisista myynneistä ja tasavuosista Kotipizza-yrittäjänä. Palkinnot jaettiin Kotipizzan vuosittaisessa Talvipäivät-tapahtumassa, joka päättyi tänään.
Kotipizza on suomalaisten mielestä vastuullisin ravintola-alan brändi21.3.2023 11:45:00 EET | Tiedote
Euroopan laajimman vastuullisuuteen keskittyvän bränditutkimuksen Sustainable Brand Index mukaan suomalaiset mieltävät Kotipizzan ravintola- ja kahvila alan vastuullisimmaksi brändiksi – jo toista vuotta peräkkäin.
Vuoden Kotipizza-yrittäjät palkittiin Franny Awards -tapahtumassa 20.3.2023 06:00:00 EET | Tiedote
Kotipizza-ketju on palkinnut franchisingyrittäjät Kati Rusasen ja Pasi Rajalan vuoden yrittäjinä Suomen Franchising-yhdistyksen Franny Awards -tilaisuudessa. Yrittäjät palkittiin liiketoimintansa kehittämisestä ja panostuksesta kasvuun.
Kuluttajat haluavat nyt uudelleenkäytettävät pizzalaatikot – Kotipizza ja Kamupak testaavat ensimmäisenä Suomessa22.9.2022 09:00:00 EEST | Tiedote
Kotipizza käynnistää syksyn 2022 aikana yhteistyössä suomalaisen kiertotalouden startup-yritys Kamupakin kanssa kokeilun, jossa asiakkaat voivat testata uudelleenkäytettäviä pizzalaatikoita noutaessaan pizzansa valitusta Kotipizza-ravintolasta. Kotipizza kokeilee ensimmäisenä Suomessa uudelleenkäytettäviä Kamupakin pizzabokseja.
Kotipizzalle mitalisija European Franchising Awardsissa 20.9.2022 11:19:06 EEST | Tiedote
Kotipizza sijoittui kolmanneksi European FranchiseAwards 2022-kilpailunResilience-sarjassa. Sarjassa palkittiin koronapandemiasta erityisen hyvin selviytynyt franchiseketju. Kilpailun finaali järjestettiin Brysselissä 19.9.2022.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme