Kotipizzan asiakaslehdestä hiilineutraalisti painettu erikoisnumero

Kotipizzan asiakaslehdestä Quattro Stagionista on tehty erikoisnumero. Koronakevääseen sopiva puuhalehti on painettu hiilineutraalisti. Quattro Stagioni -lehti jaetaan asiakkaille Kotipizzan verkkokaupassa tehtyjen kuljetustilausten mukana.

Kotipizzan printtilehti täydentää ketjun asiakaslähtöisyyttä ja digitaalisten kanavien sisältöjä. Toukokuun lopussa ilmestyvä erikoisnumero on keskittynyt lapsille ja perheille suunnattuihin puuhatehtäviin. 8-sivuinen erikoisnumero annetaan mukaan verkkokaupan kautta tehtyihin kuljetustilauksiin niin kauan kuin lehtiä riittää kussakin ravintolassa.

Lehti on ensimmäistä kertaa painettu täysin hiilineutraalisti. Lehden tuotanto on laskettu sertifioidulla ClimateCalc® -menetelmällä. Lehti tullaan jatkossa aina painamaan hiilineutraalisti.

”Lehti on pieni kiitos asiakkaillemme, jotka ovat pysyneet meille uskollisina myös poikkeusaikana. Samalla se on kunnianosoitus yrittäjillemme ja heidän työntekijöilleen, joiden ansiosta ketju on pyörinyt täydellä teholla pelkkien noutojen ja kotiinkuljetusten varassa”, Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen sanoo.

Quattro Stagioni -lehden erikoisnumero ilmestyy toukokuun lopulla ja on ravintoloissa viimeistään kesäkuun alussa. Lehteä ei voi lukea ravintolassa paikan päällä koronatilanteen vuoksi, vaan sen saa mukaan verkkokaupasta tehtyihin kuljetustilauksiin.

Kaksi vuotta sitten perustettu lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti sisältää muun muassa Kotipizza-yrittäjien ja ketjun työntekijöiden tarinoita sekä tietoa Kotipizzan uutuustuotteista, raaka-aineista ja vastuullisuustyöstä.

Viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Antti Isokangas, Kotipizza Group
antti.isokangas@kotipizzagroup.com, 0207 716 716

Kuva- ja lehtitiedustelut:
communications@kotipizzagroup.com

Kotipizza on suomalainen, vuonna 1987 perustettu pizzaketju, jolla oli tilikauden 2019 lopussa yli 280 ravintolaa. Kotipizza-ketjun ravintoloiden myynti tilikaudella 2019 oli 133,3 miljoonaa euroa. Kaikki Suomen Kotipizza-ravintolat ovat franchisingtoimintaperiaatteella toimivia itsenäisten franchisingyrittäjien johtamia ravintoloita. Franchisingyrittäjä saa käyttöönsä testatun ja kannattavan liikeidean sekä valmiin tuotteen ja tuotemerkin, ketjun tietotaidon ja muut yhteistyön edut.

Kotipizza Group on brändien koti, johon kuuluvat Pohjoismaiden suurin pizzaketju Kotipizza, artesaaniburgereita myyvä Social Burgerjoint ja vastuullista hankintaa toteuttava hankinta- ja logistiikkaoperaattori Foodstock. Kotipizza Groupin missio on parantaa maailmaa suupala kerrallaan. Vuodesta 2019 lähtien Kotipizza Group on ollut osa norjalaista monibrändiyhtiötä Orklaa.