Koutsauksen avulla loistat työelämässä!

Nykyisessä työelämässä taito kohdata toisia on olennaista. Ei riitä, että on vain älykäs tai tietävä, on myös oltava läsnä ja yhteydessä muihin.

Mikä xxxx:n koutsaus? Ei-tietämisen viisaus ja ei-tekemisen voima (Basam Books 2022)

Luovu suorittamisesta ja anna asioiden tapahtua itsestään!

Pitkän linjan NLP-valmentajien ja kouluttajien Tuuli Paltemaan ja Veli-Matti Toivosen Mikä xxxx:n koutsaus? Ei-tietämisen viisaus ja ei-tekemisen voima opastaa, kuinka olla työtehtävissä kokonaisempi, läsnäoleva ja intuitionsa huomioiva ihminen.

Paltemaa ja Toivonen eivät opeta, miten löytää oma itsensä, tulla parhaaksi minäksi, johtaa itseä, elää oikein tai saavuttaa tavoitteita. Teos tekee monimutkaisesta yksinkertaista, vapauttaa lukijan suorittamisesta ja opettaa, kuinka asiat tapahtuvat itsestään.

Kirja sopii erityisesti heille, jotka työssään valmentavat, johtavat, opettavat tai kohtaavat ihmisiä eri konteksteissa.

Kirjailijoista

Tuuli Paltemaa on kouluttaja, työnohjaaja, taideterapeutti ja NLP Trainer’s Trainer.

Veli-Matti Toivonen on psykologi YTM, psykoterapeutti ja NLP Trainer's Trainer. Hän on kirjoittanut 15 kirjaa erilaisista psykologisista aiheista.

Paltemaa ja Toivonen ovat koutsanneet ihmisiä ja organisaatioita yli parinkymmenen vuoden ajan. Nykyään he kouluttavat NLP-koutseja.

KUTSU: Arvonluontia analytiikalla – Käsikirja analytiikan johtamiseen julkistamistilaisuus to 1.12. klo 925.11.2022 09:20:00 EET | Kutsu

Tervetuloa Milla Ratian Arvonluontia analytiikalla – Käsikirja analytiikan johtamiseen -tietokirjan julkistamistilaisuuteen! Voiko toteuttamasi tekoälyratkaisu olla paitsi tehokas niin myös eettisesti kestävä? Webinaarin aiheena on paneelikeskustelu tekoälyn vastuullisuudesta, joka on yksi analytiikkajohtamisen keskeisistäteemoista. Keskustelun moderaattorin atoimii tietokirjailija Milla Ratia. Panelisteina toimivat Anna Metsäranta Solitalta, Reko Lehti Taivalilta ja Ville Vakkuri Vaasan yliopistolta. Webinaarin aikana tutustaan kirjan sisältöön ja pohditaan muun muassa sitä, mitä on tekoälyn vastuullisuus ja miksi tekoäly on olennainen osa analytiikan johtamista. Ilmoittaudu julkistamistilaisuuteen alla olevasta linkistä. Milloin? Torstaina 1.12.2022 kello 9:00-10:00 Missä? Verkossa (ilmoittautumislinkki alla) Kenelle? Analytiikan johtamisesta ja tekoälyn vastuullisuudesta kiinnostuneille

Basam Booksin kevään 2023 katalogi on nyt julkaistu!22.11.2022 09:40:00 EET | Tiedote

Basam Booksin kevään 2023 katalogi on julkaistu. Kevään kirjojen joukossa on monipuolisesti tieto- ja kaunokirjallisuutta, klassikoita sekä runoutta. Alla nostoja katalogista – koko katalogi on katsottavissa Issuu-palvelussa! (linkki alla) Tietokirjallisuus Anna ajatus hengityksellesi – Malla Rautaparran Koko keho hengittää kertoo havainnollisin kuvin miten terveyttä edistävää ja ylläpitävää tietoista hengittämistä voi harjoitella. Jyrki Suomala ratkoo yritysten ongelmia neurotieteen avulla ja uusimpaan aivotutkimukseen ja sen sovelluksiin pohjautuvassa Ostavat aivot -kirjan sivuilla kohtaamme ostavan ihmisen, jonka aivot tekevät päätöksiä nykyisessä markkinaympäristössä. Markku Ojasen Positiivisen psykologian käsikirja esittelee laajasti positiivisen psykologian tutkimusta ja sovelluksia. Topi Linjaman Johdatus Johannes-passioon kertoo, mistä Bachin pääsiäisteoksessa on kysymys. Se on sisarteos Linjaman vuonna 2020 ilmestyneelle Matkaopas Matteus-passioon -teokselle. Emil A. Fellmanni