Kuka heitetään mereen tänä vuonna ja saa kylmän kylvyn?

Vuoden 2018 Unikeko Tapani Bastman

Naantali valmistautuu jälleen Valtakunnan Virallisen Unikeonpäivän ™ viettoon.

Suomen ja Valtakunnan Virallinen Unikeko ™ 2019 heitetään mereen perinteitä noudattaen

lauantaina 27.7.2019 klo 7.00 Naantalin vanhassa kaupungissa.

Tervetuloa seuraamaan tuoreen Unikeon mereen heittämistä sekä sen jälkeen nauttimaan aamiaista Wanhan Kaivohuoneen terassille.

Tuore Unikeko 2019 liittyy aamiaiselle noin klo 7.30.

Unikeonpäivän vietto aloitetaan jo pe 26.7. jolloin markkinat avautuvat klo 15 ja klo 17 alkaen tanssitaan Kirkkopuistossa Sekahaku ry:n ja Semitesin johdolla.

Kirkkopuistossa on tuttuun tapaan ohjelmaa non-stop la 27.7. ja päivä huipentuu Unikekokonserttiin, jossa Kimmo Blomin ja Miracle Bandin Queen Show.

Liitteenä päivän ohjelma, Unikeon perinne ja Unikeot kautta aikojen Naantalissa.

Unikeonpäivän lisätiedot, ilmoittautuminen aamiaiselle sekä Unikeon yksittäiset haastatteluajat:

Tarja Rautiainen, p. 040 747 8847

Ystävällisin Unikekoterveisin

Tarja Rautiainen

Siirry videokanavalle

Vuoden 2018 Unikeko Tapani Bastman

Kirjahyrrä pyörittää taas marraskuun Naantalia20.9.2019 08:10:00 EESTTiedote

Lasten ja nuorten kirjallisuusfestivaali Kirjahyrrä järjestetään neljännen kerran Naantalissa 14.–16.11. Kolmen päivän ajan kirjallisuuden, kirjojen ja tarinoiden maailma on taas avoinna, kun kymmenet kirjailijat, sanataideohjaajat ja lukijat kohtaavat toisensa eri puolilla kaupunkia. Festivaali huipentuu lauantain perhepäivään, jolloin Naantalin Urheilutalolla esiintyy Red Nose Company hulvattomalla, pienille ja hieman suuremmillekin suunnatulla tulkinnallaan H. C. Andersenin satuklassikosta Keisarin uudet vaatteet.