Kurio valittu maailman parhaiden itsenäisten toimistojen joukkoon
Campaign-lehti ja thenetworkone nostivat Kurion The World’s Leading Independent Agencies -listalle. ”Tämä on yksi osoitus pitkäjänteisestä ja tuloksellisesta asiakastyöstä”, summaa Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.

LONTOO, 20.4.2020 - - Maailman laajin itsenäisten toimistojen verkosto thenetworkone on nostanut Kurion The World’s Leading Independent Agencies -listalle. Yhdessä Campaign-lehden kanssa vuosittain koottava listaus sisältää yhdeksän toimistoa, jotka on valittu verkoston yli 1200 toimistosta ympäri maailman. ”Verkoston toimistot edustavat omien alojensa terävintä kärkeä. Hyvänä esimerkkinä Kurio, joka sijoittui Holmes Reportin tutkimuksessa EMEA-alueen luovimmaksi toimistoksi viime vuonna”, kertoo thenetworkonen perustaja Julian Boulding.
”Meille on kunnia päästä sosiaalisen median toimistona maailman parhaiden luovien toimistojen joukkoon. Olemme vakiinnuttaneet paikkamme suomalaisessa toimistokentässä ja vieneet osaamista ahkerasti maailmalle esimerkiksi puhujina Cannes Lionsissa”, kertoo Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.
”Viime vuosi oli meille kaikilla mittareilla Kurion paras. Aloitimme laajan yhteistyön esimerkiksi Fazerin ja Keskon kanssa ja liikevaihto nousi yli 3 miljoonaan euroon. Olemme kasvaneet keskisuurten toimistojen joukkoon Suomessa. Siinä merkittävänä tekijänä on ollut somen strategisesti kasvanut rooli ja meidän kykymme yhdistää maailmanluokan luova suunnittelu, tuloksellinen kanavien käyttö ja jatkuvasti oppiva, numeroihin pohjaava yhteistyömalli”, Opas jatkaa. ”Itsenäisten toimistojen thenetworkoneen liittyminen on tuonut toimintaamme erityisesti lisää kansainvälisyyttä. Vaikka meitä on lähestytty eräiden alan ketjujen toimesta, tällä hetkellä itsenäisesti toimiminen on meille luontevin valinta.”
”Vallitsevalle poikkeustilanteelle ei kukaan ole immuuni, mutta sometoimistona jatkuva muutos on meillä DNA:ssa. Olemme jo vuosia rakentaneet yhdessä asiakkaidemme kanssa toimintamallia, joka osoittaa nyt vahvuutensa. Yhdessä viikossa päivitimme käytännössä kaikkien asiakkaidemme luovat sisällöt vastaamaan muuttunutta tilannetta. Euroakaan ei ehtinyt mennä hukkaan. Kaiken lisäksi somen käyttöluvut ovat historiallisen korkealla, mistä somemarkkinointiin panostavat saavat nyt täyden hyödyn irti. Kiihtyvästi muuttuva maailma vaatii jatkuvaa reaktiokykyä ja se on myös Kurion ydin.”
Itsenäisten toimistojen ketju thenetworkone on perustettu vuonna 2003. Siihen kuuluu yli 1200 toimistoa 109 eri maasta. Ketjun jäsenyritykset edustavat laajasti markkinointiviestinnän eri osa-alueita kuten PR, media, digi, B2B ja B2C. The World’s Leading Independent Agencies -lista valitaan näiden joukosta perustuen luovuuteen ja mielipidejohtajuuteen.
- The Hub on Campaign Live: https://www.campaignlive.co.uk/wlia
- thenetworkone’s dedicated website: www.leadingindependents.com
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja:
Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Agency
+358 40 1833256
tommi@kurio.fi
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Kurio on luova toimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto
RAPORTTI: Sosiaalinen kaupankäynti, livestriimaus ja TikTok tärkeimmät somemarkkinoinnin trendit 202111.1.2021 11:32:24 EET | Tiedote
16 toimistoa maailman johtavasta itsenäisten toimistojen ketjusta thenetworkone'sta jakaa näkemyksensä alkavan vuoden sometrendeistä Kurion koostamassa katsauksessa.
Kuriosta vuoden viestintätoimisto10.11.2020 07:00:00 EET | Tiedote
Kurio on valittu vuoden viestintätoimistoksi Finnish Comms Awardseissa. Lisäksi Kurion Nesteelle ja Mantsiselle suunnittelema #ZeroExclusion-hanke valittiin vuoden viestintäteoksi. Kyseinen kampanja voitti myös Vuoden tapahtuma, lanseeraus tai repäisy -sarjan ja Fazer Tutti Frutille suunniteltu TikTok Toolkit puolestaan Kauppa ja palvelut -sarjan.
Kurion strategiajohtaja ainoana suomalaisena Eurobestin tuomaristoon19.10.2020 11:15:39 EEST | Tiedote
Elli Tuominen tuomaroi Cannes Lions -organisaation järjestämässä Euroopan-laajuisessa luovassa kisassa Digital-, Mobile- ja Digital Craft -kategorioissa.
Kuriolle kultaa Berliinistä – toimisto nappasi neljä palkintoa Digital Communication Awardsista2.10.2020 10:11:47 EEST | Tiedote
Euroopan alueen parasta digitaalista viestintää juhlistavasta kisasta pystit tulivat Fazerin, Nesteen ja Mantsisen kampanjoille.
K-Rauta repäisee uudella tapettilanseerauksella – rakensi elämyksellisen pakohuonepelin osana kampanjaa16.9.2020 07:30:00 EEST | Tiedote
Kurion K-Raudalle suunnittelema 360-kampanja kannustaa suomalaisia miettimään valkoisia pintojaan uudella tavalla. Slogan ”Repäise. Laita tapetti.” herää henkiin niin massamediassa kuin kokemuksellisissa toteutuksissa.
Kuriolle ennätykselliset neljä voittoa SABRE Awards EMEA -kisasta1.7.2020 14:38:39 EEST | Tiedote
Digital Consultancy Of The Year -palkinnon lisäksi voitot tulivat Nesteelle, Mantsiselle ja Microsoftille suunnitelluista kampanjoista.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme