Kurio valittu maailman parhaiden itsenäisten toimistojen joukkoon

LONTOO, 20.4.2020 - - Maailman laajin itsenäisten toimistojen verkosto thenetworkone on nostanut Kurion The World’s Leading Independent Agencies -listalle. Yhdessä Campaign-lehden kanssa vuosittain koottava listaus sisältää yhdeksän toimistoa, jotka on valittu verkoston yli 1200 toimistosta ympäri maailman. ”Verkoston toimistot edustavat omien alojensa terävintä kärkeä. Hyvänä esimerkkinä Kurio, joka sijoittui Holmes Reportin tutkimuksessa EMEA-alueen luovimmaksi toimistoksi viime vuonna”, kertoo thenetworkonen perustaja Julian Boulding.
”Meille on kunnia päästä sosiaalisen median toimistona maailman parhaiden luovien toimistojen joukkoon. Olemme vakiinnuttaneet paikkamme suomalaisessa toimistokentässä ja vieneet osaamista ahkerasti maailmalle esimerkiksi puhujina Cannes Lionsissa”, kertoo Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.
”Viime vuosi oli meille kaikilla mittareilla Kurion paras. Aloitimme laajan yhteistyön esimerkiksi Fazerin ja Keskon kanssa ja liikevaihto nousi yli 3 miljoonaan euroon. Olemme kasvaneet keskisuurten toimistojen joukkoon Suomessa. Siinä merkittävänä tekijänä on ollut somen strategisesti kasvanut rooli ja meidän kykymme yhdistää maailmanluokan luova suunnittelu, tuloksellinen kanavien käyttö ja jatkuvasti oppiva, numeroihin pohjaava yhteistyömalli”, Opas jatkaa. ”Itsenäisten toimistojen thenetworkoneen liittyminen on tuonut toimintaamme erityisesti lisää kansainvälisyyttä. Vaikka meitä on lähestytty eräiden alan ketjujen toimesta, tällä hetkellä itsenäisesti toimiminen on meille luontevin valinta.”
”Vallitsevalle poikkeustilanteelle ei kukaan ole immuuni, mutta sometoimistona jatkuva muutos on meillä DNA:ssa. Olemme jo vuosia rakentaneet yhdessä asiakkaidemme kanssa toimintamallia, joka osoittaa nyt vahvuutensa. Yhdessä viikossa päivitimme käytännössä kaikkien asiakkaidemme luovat sisällöt vastaamaan muuttunutta tilannetta. Euroakaan ei ehtinyt mennä hukkaan. Kaiken lisäksi somen käyttöluvut ovat historiallisen korkealla, mistä somemarkkinointiin panostavat saavat nyt täyden hyödyn irti. Kiihtyvästi muuttuva maailma vaatii jatkuvaa reaktiokykyä ja se on myös Kurion ydin.”
Itsenäisten toimistojen ketju thenetworkone on perustettu vuonna 2003. Siihen kuuluu yli 1200 toimistoa 109 eri maasta. Ketjun jäsenyritykset edustavat laajasti markkinointiviestinnän eri osa-alueita kuten PR, media, digi, B2B ja B2C. The World’s Leading Independent Agencies -lista valitaan näiden joukosta perustuen luovuuteen ja mielipidejohtajuuteen.
- The Hub on Campaign Live: https://www.campaignlive.co.uk/wlia
- thenetworkone’s dedicated website: www.leadingindependents.com
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja:
Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Agency
+358 40 1833256
tommi@kurio.fi
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Kurio on luova toimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto
Kurio mukana merkittävässä yrityskaupassa – Bridgepoint vahvistaa omistustaan SAMY Alliancessa6.2.2025 14:59:33 EET | Tiedote
Kansainvälinen pääomasijoitusyhtiö Bridgepoint on kasvattanut omistustaan ja tullut enemmistöomistajaksi sosiaaliseen mediaan keskittyvässä markkinointikonsernissa SAMY Alliancessa, johon suomalainen Kurio kuuluu. Bridgepointin alkuperäisen 2023 tehdyn sijoituksen jälkeen SAMY on ylittänyt 100 miljoonan euron liikevaihdon ja laajentunut menestyksekkäästi yritysostojen kautta Yhdysvalloissa, Euroopassa ja Latinalaisessa Amerikassa. Bridgepointin tuella SAMY investoi jatkossa vahvemmin teknologiaansa ja laajenee uusille markkinoille.
Kurion, Caverionin ja Microsoftin kampanja neljänneksi paras viestintätyö maailmassa29.10.2024 14:49:29 EET | Tiedote
29.10.2024 WASHINGTON D.C. - - Suomen energiaviisain koulu -kampanja palkittiin neljänneksi parhaana työnä Global SABRE Awardsissa. Kyseessä on historian paras sijoitus suomalaiselle työlle tässä maailman laajimmassa viestintäalan kisassa. Kurion suunnittelema ja toteuttama kampanja tehtiin Caverionille ja kumppaneina työssä olivat myös Microsoft ja Oulun kaupunki. Yli vuoden kestäneen hankkeen tavoitteena oli auttaa koululaisia ympäri Suomen ymmärtämään rakennetun ympäristön energiaviisautta Minecraftin avulla.
Kurio liittyy SAMY Alliancen riveihin – tähtää globaaliin kasvuun some edellä5.3.2024 08:44:56 EET | Tiedote
Kurio yhdistyy osaksi SAMY Alliancea. SAMY Alliance tarjoaa teknologia- ja dataohjatusti social-first-markkinoinnin palveluita ja on perustamisvuodestaan 2013 lähtien tehnyt voimakasta kasvua vuosittain, rakentaen asemaansa johtavana globaalina toimijana alallaan. Someen erikoistunut luova toimisto Kurio tulee johtamaan SAMY Alliancen Pohjoismaiden laajentumista. Yhdistymisen myötä Kurion osakkaat liittyvät SAMY Alliancen osakkeenomistajien joukkoon.
Ajatteletko ennen kuin jaat? Jaa hyvää energiaa -painike pistää miettimään somekäyttäytymistä22.8.2023 09:04:12 EEST | Tiedote
Helen muuttaa internetin Jaa-painikkeet Jaa hyvää energiaa -painikkeiksi. Muutoksen tekevä selain-plugin on osa Helenin loppuvuoden isoa Hyvää energiaa jakamassa -kampanjaa. Siinä keskitytään nimensä mukaisesti positiivisen energian jakamiseen ihmiseltä ihmiselle.
Kurio panosti työntekijäkokemukseen – tulos näkyy työtyytyväisyyskyselyssä ja sairauspoissaoloissa24.7.2023 16:04:12 EEST | Tiedote
Kurio tarttui korona-aikana esiin tulleisiin haasteisiin ja uudisti strategiansa. Vuodesta 2021 alkanut työ näkyy positiivisesti hyvänä työntekijäkokemuksena, kertoo tuore työtyytyväisyyskysely.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme