Kurion kasvu alan nopeinta ja kannattavinta – myös johtohenkilöstö vahvistuu
Tuoreen Kauppalehden listauksen mukaan sosiaalisen median asiantuntijatoimisto Kurio pärjäsi koronavuonna huomattavasti alan keskiarvoa paremmin.
Toimisto kasvoi alalla nopeimmin ja lisäksi kasvu tapahtui alan kannattavimmilla lukemilla. ”Kasvun takana ovat vahvat pitkäaikaiset asiakkuutemme ja monet uudet, merkittävät kumppanuudet”, kertoo Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas. ”Olemme aloittaneet työt esimerkiksi Kotipizzan, Nokian Renkaiden ja Paroc/Owens Corningin kanssa, vain muutamia mainitakseni. Iloksemme myös nykyiset asiakkuutemme kuten Fazer ja Kesko ovat laajentuneet merkittävästi”, Opas summaa.
Sosiaalinen media on merkittävimpiä kanavia monelle eturivin brändille. Panostukset someen ovat edelleen kasvussa, samoin kuin sosiaalisen median käyttöä kuvaavat luvut. ”Somea markkinointikanavana priorisoidaan, moni asiakkaistamme on siirtänyt koko markkinointibudjettinsa somevetoiseksi. Olemme strategisesta lähestymisestä tuttu ja luovuudesta eniten palkittu sometoimisto Suomessa – ja haluamme olla sitä myös kansainvälisesti”, toteaa Opas.
Myös Kurion henkilöstö on vahvistunut usealla kokeneella osaajalla tämän vuoden aikana. "Riveissämme on aloittanut asiakkuusjohtaja Jenni Forsblom, pitkällä ja rautaisella digitaalisen markkinoinnin toimistokokemuksella. Projektipäällikkövahvuuteemme ovat tänä vuonna liittyneet myös Henrika Laiho, Noora Qvick ja Eveliina Karioja brändi- ja mainostoimistotaustoilla”, Opas summaa.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja:
Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Agency
+358 40 1833256
tommi@kurio.fi
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Kurio on luova toimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen.
// AGENCY OF THE YEAR 2020 (FINNISH COMMS AWARDS)
// WORLD´S LEADING INDEPENDENT AGENCIES 2020 (CAMPAIGN MAGAZINE)
// DIGITAL CONSULTANCY OF THE YEAR (SABRE Awards EMEA 2020)
// ADPROFIT winner (Best B2B Campaign 2020)
// 2 x Silver EFFIE winner 2020
// MOST CREATIVE AGENCY (EMEA region, Holmes Report 2019)
// 2nd BEST PR-AGENCY IN FINLAND (Taloustutkimus 12/2018)
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto
Kurio liittyy SAMY Alliancen riveihin – tähtää globaaliin kasvuun some edellä5.3.2024 08:44:56 EET | Tiedote
Kurio yhdistyy osaksi SAMY Alliancea. SAMY Alliance tarjoaa teknologia- ja dataohjatusti social-first-markkinoinnin palveluita ja on perustamisvuodestaan 2013 lähtien tehnyt voimakasta kasvua vuosittain, rakentaen asemaansa johtavana globaalina toimijana alallaan. Someen erikoistunut luova toimisto Kurio tulee johtamaan SAMY Alliancen Pohjoismaiden laajentumista. Yhdistymisen myötä Kurion osakkaat liittyvät SAMY Alliancen osakkeenomistajien joukkoon.
Ajatteletko ennen kuin jaat? Jaa hyvää energiaa -painike pistää miettimään somekäyttäytymistä22.8.2023 09:04:12 EEST | Tiedote
Helen muuttaa internetin Jaa-painikkeet Jaa hyvää energiaa -painikkeiksi. Muutoksen tekevä selain-plugin on osa Helenin loppuvuoden isoa Hyvää energiaa jakamassa -kampanjaa. Siinä keskitytään nimensä mukaisesti positiivisen energian jakamiseen ihmiseltä ihmiselle.
Kurio panosti työntekijäkokemukseen – tulos näkyy työtyytyväisyyskyselyssä ja sairauspoissaoloissa24.7.2023 16:04:12 EEST | Tiedote
Kurio tarttui korona-aikana esiin tulleisiin haasteisiin ja uudisti strategiansa. Vuodesta 2021 alkanut työ näkyy positiivisesti hyvänä työntekijäkokemuksena, kertoo tuore työtyytyväisyyskysely.
Tekoäly herätti lastenkirjan piirroshahmon eloon virtuaalivaikuttajana21.4.2023 12:02:05 EEST | Tiedote
Energiayhtiö Helen julkaisi lastenkirjan, joka tuo perheille sekä kasvatuksen ammattilaisille uudenlaisen keinon kertoa lapsille energiasta ja energiamurroksesta. Kirja on osa poikkeuksellisen laajaa hanketta, jonka tarkoitus on paitsi tarjota helposti ymmärrettävää tietoa lapsille myös tukea vanhempia ja ammattilaisia energiakasvatuksessa. Tarinan levittämistä varten kirjan päähenkilöstä luotiin tekoälyn avulla virtuaalivaikuttaja.
Kuriolle kolme palkintoa SABRE Awards EMEA -gaalasta27.3.2023 13:08:14 EEST | Tiedote
Wärtsilä Energylle tehty kampanja voitti kahdessa kategoriassa – Fazer Makeisten Remix-pussin lanseerauskampanja yhdessä.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme