BusinessRakentamo

Kutsu: 8.4.2022 Kauneutta ja kapinaa tiedotustilaisuus + levynjulkistus

Jaa

Uuden Kauneutta ja Kapinaa -konseptin lanseeraustilaisuus, jonka yhteydessä on artisti Jari Uutelan levynjulkistamistilaisuus.

Koska: 8.4. klo 18.00-19.00 virtuaalinen tiedotustilaisuus, levynjulkistamiskeikka striiminä 19.00-21.00

Kauneutta ja kapinaa on parannettu tapa nauttia artistikeikoista livenä ja striimatusti. Se on konsepti, joka syntyi rakkaudesta musiikkiin sekä tarpeesta auttaa pieniä artisteja löytämään yleisönsä.

Kenelle: median edustajat ja muut halukkaat.

Missä: Bluescreen404 -studiolta Tampereelta virtuaalisesti.

Lue artikkeli aiheesta.


Tule kuuntelemaan lisää, sillä meistä kuuluu vielä.

Tervetuloa!

Tuukka
PS. Ilmoittauduthan sähköpostiini: tuukka.jarvinen@artxperience.fi
Aihekenttään riittää sana: “ilmoittaudun”.
PS 2. Tiedotustilaisuuteen osallistuvat saavat kiitoksena osallistumisesta vapaavalintaisen striimikeikkalipun kevään keikoillemme.


Lisätietoja: 

Kauneutta & Kapinaa 

Idean isä Tuukka Järvinen
040 936 3390

tuukka.jarvinen@artxperience.fi



Avainsanat

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

BusinessRakentamo
Juuritie 7 (2. krs)
03100 Nummela

https://www.businessrakentamo.fi/

Kauneutta & Kapinaa on pienten artistien asialla

Haluamme antaa äänen vielä pienille, mutta kiinnostaville suomalaisille artisteille. Kerromme miksi he tekevät taidettaan, mistä kaikki sai alkunsa ja mitä artistit haluavat sanoa. Tarjoamme keikkaelämyksiä monipuolisilla herkuilla, joko striiminä tai livenä tai sekä että.

Artistin asialla. Aina.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta BusinessRakentamo

Uusi UltraLeanSales-planner-sovellus tarjoaa käänteentekevää näkemystä B2B-asiakkaiden ostoprosesseista ja valjastaa parviälyn myyntityön tueksi11.5.2022 08:00:00 EEST | Tiedote

UltraLeanBusiness Oy:n yrittäjä, konsultti ja kouluttaja Antti Leijala on kokenut Lean-myynnin asiantuntija. Leijala tietää myös B2B-myyntityön nojaavan vahvasti asiakkaan ostoprosessien ja -kriteerien tuntemiseen. Konsultointikokemus on kuitenkin osoittanut, että useimmat yrittäjät ja myyjät kipuilevat tämän asian kanssa. Myynnin ympärille on luotu paljon työkaluja, mutta ostoprosessien analysointikeinot ovat olleet niukat – perustuen pitkälti myyjän näppituntumaan. Nyt Leijala on kehittänyt innovatiivisen työkalun, jolla myyjä voi systemaattisesti kartuttaa kohderyhmäymmärrystään sekä saada selkeyttä asiakkaiden ostoprosesseihin ja -kriteereihin. Sovelluksen erityispiirteenä on parviälyn hyödyntäminen: myyjän jakaessa kohderyhmätuntemustaan muille, saa hän vastavuoroisesti muiden näkemykset oman myyntityönsä tueksi. Lisäksi kumppaneiden verkosto auttaa kehittämään omaa markkinointia ja myyntiä niin, että se kohdistuu hyvin ostokäyttäytymisen kanssa.

Kotimaanmatkailun ja matkailuautoilun suosio ei osoita laantumisen merkkejä – Zuma Rent ja liikkuva hotellihuone tarjoavat elämyksiä kaikkina vuodenaikoina6.5.2022 07:47:00 EEST | Tiedote

Korona-aika on haastanut matkailualaa, mutta matkailuautoilun kokema muutos on ollut poikkeuksellinen – vapaus, mukavuus ja henkilökontakteja vähentävä matkustamisen muoto on osoittautunut ihanteelliseksi ratkaisuksi monien matkailunnälkään. Vihtiläisen ZUMA Products Oy:n juuret ulottuvat hotellialalle, jossa yrittäjä Tiina-Mari Tuominen on toiminut vuosia hotelli- ja julkistilojen kalustajana. Näistä lähtökohdista virisi idea jalostetummasta matkailuautoilun muodosta – liikkuvasta hotellihuoneesta – jossa asiakkaalle tarjotaan lukuisia mukavuuspalveluita ja sisustus on hiottu hotellihuoneista tutulla tyylisilmällä. Zuma Rentin matkailuauto onkin elämyksellinen tapa ihailla Suomen kauneutta eri vuodenaikoina. Tänä vuonna liikkuva hotellihuone on myös päivitetty entistä suurempaan ja paremmin varusteltuun matkailuautoon.

Arho Foods Oy ostaa luomumehuihin ja -virvoitusjuomiin keskittyneen Raikastamon liiketoiminnan5.5.2022 07:47:00 EEST | Tiedote

Arho Foods Oy:n laadukkaiden suomalaisten elintarvikkeiden perhe kasvaa suosituilla Raikastamo-luomumehuilla ja -virvoitusjuomilla, liiketoiminnan siirryttyä yritykselle 28.4.2022 alkaen Raikastamo Oy:ltä. Raikastamon vuodesta 2009 valmistettuja tuotteita myydään päivittäistavarakaupoissa ja kahviloissa ympäri Suomen, ja juomat tunnetaan paitsi värikkäästä ja persoonallisesta ulkoasustaan myös aitojen makujen vaalimisesta. Raikastamo-tuotemerkin myötä Arho Foods Oy vahvistaa entisestään jalansijaansa suomalaisella elintarvikealalla, jatkaen suositun tuoteperheen kehittämistä edelleen palvelemaan entistä paremmin kuluttajien toiveita.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme