Kymmenen Hämeenmaan työntekijää saa itsenäisyyspäivän kunniamerkin

Tasavallan presidentti on myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkkejä ansioituneille Suomen kansalaisille.

Tänä vuonna Suomen Valkoisen Ruusun mitalin saavat hämeenmaalaisista:

Tiina Karjalainen

vuoromestari, Amarillo Lahti

Tuija Kärkkäinen

myyjä, S-market Sokos Lahti

Eija Syyri

myyjä, Prisma Forssa

Tuija Säisä

myyjä, S-market Syke

Suomen Valkoisen Ruusun I luokan mitalin saavat:

Anu Kailaniemi

autosihteeri, Vesijärven Auto Lahti

Taina Laakso

apulaisliikennemyymäläpäällikkö, ABC Nastola

Marjut Rimpeläinen

tiiminvetäjä, Hämeenmaan konttori

Merja Salo

apulaismarketpäällikkö, S-market Idänpää

Tuula Virtanen

apulaismarketpäällikkö, S-market Lammi

Suomen Valkoisen Ruusun I luokan mitalin kultaristein saa:

Henna Hämäläinen

myyntipäällikkö, Sokos Lahti

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2 950 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Lahden Seurahuone tarjoaa turvallisemman hotellivierailun8.7.2020 13:47:23 EESTTiedote

Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuone investoi uusien hotellihuoneiden lisäksi myös uudenlaiseen puhtauteen ja turvalliseen hotelliasiointiin. Virusten ja bakteerien leviämistä kosketuspinnoilta ehkäistään huolellisen siivouksen ja muiden toimenpiteiden lisäksi nyt myös nanoteknologiaan perustuvalla uudella suomalaisella innovaatiolla, katalyysipinnoituksella. Pintahygieniaratkaisuja tarjoavan Nanoksi Finland Oy:n pintojen katalyysikäsittely onkin ensimmäinen laatuaan, joka toteutetaan suomalaisessa hotellissa.