Kysy maksutta ja anonyymisti vanhempien erosta

Kysy maksutta ja anonyymisti erosta maanantaiaamuisin klo 10-11 https://www.hyvakysymys.fi/paivystyschatti/vanhempien-eron-abc-chat/ Eron ammattilaiset vastaavat sinulle.

Yhden Vanhemman Perheiden Liiton eron ammattilaiset vastaavat kysymyksiisi siitä, miten järjestää lapsen asuminen, elatus ja huolto vanhempien eron jälkeen. YVPL järjestää chatin yhteistyössä Väestöliiton Hyvä kysymys! -Kun elämä askarruttaa -alustan kanssa.

Kysy lisää: tj Heljä Sairisalo 040 3515355.

Yhden Vanhemman Perheiden liitto on 45-vuotias lastensuojelujärjestö, jonka kohderyhmänä ovat lapsiperheet, joissa on yksi aikuinen lasten kanssa.  Yhden vanhemman perheitä on Suomessa 127 000.  Liitto on ajanut toiminta-aikanaan elatusturvalain, yhteishuoltomahdollisuuden, vuoroasumisen sekä elatusapulaskurin. Liitto on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton kansalaisjärjestö.

Yksinodottavien ja lapsen yksin saaneiden LEIJA-ryhmä Tukinetissa marras-joulukuussa 20207.10.2020 19:30:28 EESTTiedote

Odotatko yksin? Kasvatatko lasta yksin, ilman toisen vanhemman tukea? Pohditko omaa jaksamistasi? Huolettaako sinua lapsesi kysymykset toisesta vanhemmasta, joka ei ole lapsen elämässä? Ammatillisesti ohjattu yksin lasta odottavien ja yksin lasta kasvattavien vanhempien LEIJA-ryhmä alkaa Tukinetissa 16.11.-20.12.2020. Lämpimästi tervetuloa mukaan! Käy rekisteröitymässä Tukinetin käyttäjäksi ja ilmoittaudu mukaan ryhmään 10.11. mennessä lomakkeella, joka tulee näkyville teeman alle, kun olet kirjautunut sisään Tukinettiin. Osallistujat hyväksytään ryhmään hakuajan umpeuduttua. Löydät teeman täältä: https://tukinet.net/teemat/yksin-lasta-odottavien-ja-yksin-lapsen-saaneiden-leija-ryhma/forum/

Yksin lasta odottavien ja yksinhuoltajien uusi vertaistukiryhmä aloittaa Varkaudessa - tähtäimessä uusi yhdistys!1.10.2020 14:18:18 EESTTiedote

Varkauden Perheentalolla alkaa uusi yksinhuoltajien vertaistukiryhmä. Ryhmä alkaa kaikille yksin lastaan odottaville ja yksinhuoltajille suunnatulla avoimella tapaamisella lauantaina 17.10. klo 11-14. Tällöin tarkoituksena on keskustella vertaisryhmätoiminnan aloituksesta, kohderyhmän toiveista ja yhden vanhemman perheiden yhdistystoiminnan perustamisesta Varkauteen.