LA-auto aloittaa Suzuki -moottoripyörien myynnin Salossa

Suzuki-moottoripyörät vahvistaa myyntiverkostoaan Varsinais-Suomen talousalueella, kun uutena Suzuki-kauppiaana aloittaa 1.10.2022 LA-auto Salo.

SSO:n tytäryhtiö LA-auto on Lohjan Autokeskus Oy:n vuonna 2022 perustama uudenlainen auto- ja moottoripyöräkauppaan keskittyvä konsepti. LA-autossa panostetaan helppoon kaupankäyntiin ja etäkauppaan ympäri Suomen.

”LA-auton menestys on ylittänyt odotuksemme, ja nyt myyntiin tulevilla Suzuki-moottoripyörillä on tarkoitus laajentaa tarjontaamme, sekä hakea kasvua ja uusia asiakkaita entisestään. Lisäksi laajennamme myös asiakasomistajan valikoimia nykyisestään tuoden ensimmäisenä S-ryhmän toimijana tarjolle nyt uudet moottoripyörät”, kertoo toimitusjohtaja Niko Kähkönen Lohjan Autokeskus Oy:stä.

Niko Kähkönen
Lohjan Autokeskus Oy / LA-auto
p.0500 667 581

Ravintoloiden ja liikennekaupan kehitys siivitti SSO:n alkuvuotta positiivisesti19.9.2022 14:05:00 EEST | Tiedote

SSO:n liiketulos pysyi tammi–elokuussa 2022 edellisen vuoden tasolla. Liikevaihto kehittyi positiivisesti, veturina koronarajoitusten kurimuksesta palautunut matkailu- ja ravitsemiskauppa sekä liikennekauppa. Aktiivinen vaihtoautokauppa näkyi niin ikään positiivisesti emoyhtiön kaupankäynnissä. Päivittäistavarakaupan myynnissä näkyi vilkas mökkikausi, mutta tuloksellisuutta haastoi vahva kustannusten nousu.

SSO jakaa 15 000 euron tukipotin lasten ja nuorten harrastustoiminnan ja hyvinvoinnin edistämiseen15.7.2022 09:10:00 EEST | Tiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa jakaa vuonna 2022 Kannustajat-ohjelman kautta 15 000 euron tukipotin. Tuki kohdistetaan lasten ja nuorten harrastustoiminnan ja hyvinvointia edistävän toiminnan parissa toimiville paikallisille seuroille, harrastusyhdistyksille, kulttuuritoimijoille sekä avustus- ja hyväntekeväisyysjärjestöille. Lokakuussa 2022 SSO:n asiakasomistajat pääsevät mukaan päättämään kenelle Kannustajat-tukea jaetaan.