Lähde retkelle rauhaan ja hiljaisuuteen

Ensimmäiset mobiilissa ohjatut pyhiinvaellusreitit avautuvat Helsingissä. Vuosaaren Uutelaan ja Seurasaareen avautuvat 13.11. Helsingin ensimmäiset mobiilipyhiinvaellusreitit.

Lisätietoa: Projektikoordinaattori Saara Valkama, saara.valkama@student.diak.fi, p. 045 670 4224, Töölön seurakuntapastori Jukka Valkama, jukka.valkama@evl.fi, p. 050 552 1923, pyhiinvaellusohjaaja, retriitinohjaaja Lea Purhonen, lea.purhonen@lakimiesyhdistys.fi, p. 0505909793

MEDIALLE KUTSUNA:

Reitit voi tulla kulkemaan ohjatusti Uutelaan perjantaina 13.11. klo 13, kokoontuminen Skatan tilalla, Uutelantie 30 ja Seurasaareen lauantaina 14.11. klo 13, kokoontuminen Seurasaaren sillan alkupäässä. Polun jälkeen klo 15 on perjantaina Skatan tilalla avajaistilaisuus ja lauantaina klo 15 Seurasaaren pappilassa hartaus.