Lahjavinkki: sähköasentajan käynti

Häiritseekö rikkinäinen pistorasia tai särisevä valokytkin? Onko toiveissa valaistuksen automaattinen ohjaus tai tv-nurkkaus ilman jatkojohtovyyhtiä? Onko pihalla pimeää?

Pihan valaistus lisää viihtyisyyttä ja turvallisuutta.

Sähkö- ja teleurakoitsijaliitto STUL antaa kodin toimivuutta ja sähköturvallisuutta kohentavan lahjavinkin: sähköasentajan käynti!

Tällä voi osoittaa aitoa välittämistä huolehtimalla omien läheisten hyvinvoinnista. Osaava, pätevyydet ja oikeudet omaava sähköurakoitsija ratkaisee ongelmat ja toteuttaa haaveet.

www.löydäsähkömies.fi -verkkosivulta voi hakea lahjan saajan asuinpaikan lähistöllä toimivan sähköasennusyrityksen, joka myy lahjakortteja. Lahjakortti käy ao. yritykseen maksuvälineeksi sähköasennustyöhön tarvikkeineen tai kodin sähköistyksen kuntokartoitukseen.

Löydä sähkömies –palvelussa mukana olevat sähköasennusyritykset ovat kaikki Sähkö- ja teleurakoitsijaliito STUL ry:n jäseniä ja mukana Luotettava kumppani -palvelussa.

Näiltä urakoitsijoilta saa hyviä neuvoja sähköistykseen, takuun tehdylle työlle, asianmukaiset dokumentit - kuten pöytäkirjan käyttöönottotarkastuksesta - sekä kuitin, jonka avulla voi hakea työn osuudesta verotuksessa kotitalousvähennystä.

Kuva: Anne Yrjänä
Kuva Lahja: morgueFile

Lisätietoja toimitukselle Löydä sähkömies -palvelumallista: Viestintäjohtaja Paula Ihamäki, STUL ry, puh. 041 451 5482, paula.ihamaki@stul.fi

www.löydäsähkömies.fi

Pihan valaistus lisää viihtyisyyttä ja turvallisuutta.
Lahjaksi sähköturvallisuutta!

Löydä sähkömies on sähköistysalan yhteinen verkkopalvelu, joka auttaa löytämään ammattitaitoisen sähköasentajan omalta paikkakunnalta. Tavoitteena on parantaa sähköturvallisuutta, energiatehokkuutta ja asumismukavuutta.

Sähköistysalalla ansioituneita palkittiin21.11.2019 12:20:45 EETTiedote

Sähkö- ja teleurakoitsijaliitto STUL ry:n järjestämä Sähköurakoitsijapäivät on sähköisen talotekniikan toimijoiden tärkein vuosittainen tapahtuma, joka on parhaillaan käynnissä Hämeenlinnassa Scandic Aulangolla. Tapahtumassa palkittiin sähköistysalan aktiivisia toimijoita jakaen ansiomerkkejä. Tänä vuonna annettiin neljä hopeista ja kaksi kultaista ansiomerkkiä. Iltajuhlassa julkistetaan vielä Vuoden 2019 sähköurakoitsija. Tunnustukset jakoi STUL:n hallituksen puheenjohtaja Jussi Kuusela.