Lehtisaaren tonttivuokrasopimukset hyväksyttiin

Helsingin seurakuntien yhteinen kirkkovaltuusto hyväksyi torstaina 12.9. kahdeksan Lehtisaaren taloyhtiön ja kiinteistön maanvuokrasopimukset ehtoineen.

Jatkosopimukset astuvat voimaan, kun Helsingin hiippakunnan tuomiokapituli vahvistaa sopimukset ja kiinteistöjohtaja ja vuokralaiset ovat sopimukset allekirjoittaneet. Nyt hyväksytystä kokonaisuudesta jäi teknisen virheen takia vielä pois yhden kiinteistön sopimus. Se on ehdoiltaan ja sisällöiltään samanlainen nyt hyväksyttyjen sopimusten kanssa, ja se tuodaan valtuuston käsittelyyn lokakuussa.

Jatkosopimukset ovat linjassa niiden ehtojen kanssa, jotka yhteinen kirkkovaltuusto hyväksyi toukokuussa 2017, sekä joulukuussa 2018 hyväksytyn vakiosopimusmallin mukaiset.

Kauppakeskuksesta merkityskeskus – Töölön seurakunta avaa uuden monitoimitilan Triplaan14.10.2019 09:31:45 EESTTiedote

Töölön seurakunnan uusi monitoimitila Fokus avautuu torstaina 17.10. uuteen kauppakeskus Mall of Triplaan ja tuo seurakunnan kirjaimellisesti keskelle kasvavan Helsingin uutta keskusta. Seurakunnan panostus on valtakunnallisestikin merkittävä hanke, sillä uusi, lähes 500 neliömetrin, monitoimitila tulee palvelemaan paitsi alueen seurakuntalaisia, myös kaikkia Triplassa liikkujia seurakunnasta ja uskosta riippumatta.