Liiga palaa antenni-tv-kanaville

Pitkän tauon jälkeen antenni-tv-verkon katsojilla on mahdollisuus seurata Suomen korkeinta jääkiekon sarjatasoa AntenniTV:stä, kun Telia Liigapassi -kanavapaketin lähetykset palaavat antenniverkkoon HD-laatuisina. 16.12.2020 alkaen kaikkien Liiga-joukkueiden kaikki pelit näkyvät AntenniTV:stä. Jääkiekkohuuma starttaa 16.12.2020 klo 17.00 Pelicans–TPS-ottelulla.

Liiga 1 HD -kanava näkyy antenniverkon kanavapaikalla 59 ja kaikki Telia Liigapassiin sisältyvät kanavat (Liiga TV, Liiga 1-7) näkyvät Hybridi Beta -kanavina kanavapaikoilla 89 ja 92-98. Antenniverkossa näkyvät Telia Liigapassi -kanavat ovat osa C Moren paketoimaa C More Total+ ja AntenniTV –yhteistilausta.

”Asiakaslähtöisyys on meillä kaiken tekemisen ytimessä. Liigan paluuta on toivottu antennikanaville ja mutkaton yhteistyömme Digitan kanssa mahdollisti tähän toiveeseen reagoimisen nopeasti”, iloitsee MTV:n jakelusta vastaava johtaja Emmi Vainionpää.

”Olemme erittäin iloisia, että Liiga-ottelut palaavat antenniverkkoon ja pystymme tarjoamaan katsojalle vaihtoehdon seurata otteluita suoraan isolta ruudulta. Antenniverkon maksu-tv-kanavatarjonta palvelee nyt entistä paremmin urheilun ystäviä. Koko Telia Liigapassi -kanavapaketin tarjoaminen Hybridi Beta -kanavina on jälleen loistava esimerkki HybridiTV-palveluiden ketteryydestä ja monipuolisuudesta”, kertoo Digitan maksu-tv-liiketoiminnasta vastaava johtaja Ossi Ilveskoski.

C More Total+ ja AntenniTV -yhteistilaus sisältää maksu-tv-kortilla näkyvien Liiga-kanavien lisäksi kaikki C Moren mielenkiintoisimmat ja suosituimmat sisällöt: suosituimmat urheilulajit, ulkomaiset uutuuselokuvat, tv-sarjat ja kotimaiset C More -alkuperäistuotannot. C More Total+ ja AntenniTV -yhteistilaus on tilattavissa osoitteessa cmore.fi/antenni.

Näin Telia Liigapassi -kanavat näkyvät antenni-tv-katsojille

Antenni-tv-verkon kanavapaikalla 59 näkyvän Liiga 1 HD -kanavan peittoalue on 90 prosenttia.

Hybridi Beta -kanavia välitetään antenni-tv-verkon E-kanavanipussa 98 prosentin peittoalueella. Saadakseen Hybridi Beta -kanavat näkyviin katsojalla tulee olla Hybridi Beta -kanavia tukeva laite, joka on kytkettynä nettiin. Hybridi Beta -kanavia tukevat laitteet voi tarkastaa Digitan verkkosivuilta.

MTV Oy, Director, Head of Distribution, Emmi Vainionpää, p. 050 408 4843, emmi.vainionpaa(a)mtv.fi

Digita Oy, johtaja, Pay-tv, Ossi Ilveskoski, p. 040 540 5776, ossi.ilveskoski(a)digita.fi

MTV Oy on Suomen johtava kaupallinen tv-yhtiö ja kotimaisten suoratoistopalveluiden edelläkävijä: ilmiöiden, puheenaiheiden ja sisältöjen koti, jonka mediaperheeseen kuuluvat maksuttomat tv-kanavat MTV3, Sub ja AVA, verkossa maksutta katsottavaksi ohjelmat tarjoava mtv-palvelu, ajankohtaiset uutiset monikanavaisesti välittävä MTV Uutiset, kotimaisen draaman, urheilun, kansainvälisten sarjojen ja elokuvien maksullinen C More -suoratoistopalvelu ja C Moren maksu-tv-kanavat. MTV järjestää myös vuosittain Suomen suurimman yhteiskunnallisen keskustelutapahtuman SuomiAreenan yhteistyössä Porin kaupungin kanssa. MTV on osa Telia Companya – yhtä Pohjoismaiden suurinta tv-yhtiötä, joka näyttää tietä koko mediatoimialan kehitykselle.

Digita on digitaalisen infrastruktuurin ja palveluiden tarjoaja sekä maan suurin riippumaton tietoliikennemastojen omistaja. Yhtiö omistaa ja operoi Suomen johtavaa valtakunnallista maanpäällistä televisio- ja radioverkkoa, toimii antenniverkon maksu-tv-operaattorina, sekä kehittää tulevaisuuden broadcasting-palveluja. Digitan tietoliikennepalveluita ovat privaattiverkot, sisäpeittoratkaisut, tietoliikenteen kattopaikkojen hallintapalvelut sekä esineiden internet (IoT) ja konesalipalvelut. Palveluita tarjotaan mediayhtiöille, kuluttajille, matkapuhelinoperaattoreille, teollisuudelle, infrastruktuuriyhtiöille sekä kiinteistöjen omistajille. Digitassa työskentelee valtakunnallisesti 180 alan osaajaa.

Liiga TV ja Liiga 1-7 Hybridi Beta -kanavien näkyvyysalue
Liiga 1 HD -kanavan näkyvyysalue