Lohjan Prismakeskus evakuoitiin mahdollisen kaasuvuodon vuoksi - tilanne ohi

Lohjan Prismakeskus suljettiin tänään noin klo 17 aikoihin, sillä kiinteistössä havaittiin kaasun hajua. Pelastuslaitos tarkisti tilanteen ja Prismakeskus avattiin klo 18.20.

Lohjan Prismakeskus ehti lopulta olla suljettuna reilun tunnin ajan. Paikalle saapui useita pelastuslaitoksen yksiköitä tutkimaan tilanteen. Prismakeskus avattiin uudelleen klo 18.20, kun pelastuslaitos oli todennut, ettei vaaraa ole.

Haju paikannettiin Prismakeskuksessa sijaitsevaan keskeneräiseen liiketilaan, jonne rakennetaan uutta liiketoimintaa. Haju oli peräisin työmaalla käytetystä akryyliliimasta. Prismakeskuksen liikkeistä Emotion piti ovensa suljettuna loppuillan ajan hajun vuoksi.

Prismakeskuksen tyhjennys sujui rauhallisesti eikä tilanteessa ole tapahtunut henkilövahinkoja.

ABC-automaatti, CarWash sekä Presso-kahvila täydentävät nyt Nummelan Prismakeskuksen palveluja10.9.2019 13:37:56 EESTTiedote

Nummelan Prismakeskus on nyt täyden palvelun ostospaikka: saman katon alta löytyy niin ruokakaupan, kampaamon, kauneudenhoidon, ravintolan kuin kahvilankin palvelut. Kahvila Presso avasi ovensa ensi kertaa tänään tiistaina 10.syyskuuta. Pisteenä iin päälle pihamaalta löytyy tuliterä ABC-automaatti sekä CarWash. Lauantaina 14.9. Prismakeskuksessa juhlitaan SyysSäbinöitä.

Asiakkaiden toiveita toteuttaen uutta Lohjan Prismakeskukseen - Buffa menee, Kuulas tulee28.8.2019 16:55:49 EESTUutinen

Lohjan ravintolamaailma muuttaa ja uudistuu. PizzaBuffa, Presso ja Hesburger ovat palvelleet Lohjan Prismakeskuksen avauksesta, vuodesta 2007 lähtien, linja-auto -aseman puoleisessa päädyssä. Tänä syksynä on aika toteuttaa jälleen asiakkaiden toiveita, siirtyä suurempien asiakasvirtojen ääreen Prisman ala-aulaan sekä ottaa mukaan uusia herkullisia lounasvaihtoehtoja.