Loppukäyttäjät nimesivät M-Filesin parhaaksi tiedonhallintaohjelmistoksi TrustRadius-palvelussa

M-Filesin tekoälyä hyödyntävä älykkään tiedonhallinnan ratkaisu on saanut parhaimmat pisteet globaalissa vertailussa suorituskyvyn ja tuotteen skaalatuvuuden kategorioissa.

TrustRadius-sivustolla arvioijat korostivat M-Filesin metatietopohjaisen tiedonhallinnan erottavan sen kilpailijoistaan. Lisäksi loppukäyttäjät kiittelivät M-Filesia tehokkaista työnkuluista, erinomaisesta versionhallinnasta ja integraatioista muihin sovelluksiin, kuten Office 365:een.

Liiketoimintaohjelmistojen vertailusivusto TrustRadius on nimennyt M-Filesin yhdeksi parhaista tiedonhallintaohjelmistoista (Enterprice Content Management software) perustuen loppukäyttäjien antamaan palautteeseen ja pisteytykseen. M-Files sijoittui kärkijoukkoon kokonaistuloksissa ja oli paras suorituskyvyssä ( 9.1) ja tuotteen skaalautuvuudessa (10.0).

"Nämä palkinnot perustuvat täysin käyttäjien antamiin arviointeihin. Loppukäyttäjät kehuivat erityisesti M-Filesin mobiilisovellusta sekä tehokkaita hakutoimintoja", kertoo VP of research Megan Headly TrustRadiukselta.

TrustRadius-sivustolla arvioijat korostivat M-Filesin metatietopohjaisen tiedonhallinnan erottavan sen kilpailijoistaan. M-Files hyödyntää metatietoja tiedon ja dokumenttien käsittelyssä. M-Files indeksoi ja organisoi tiedostot automaattisesti esimerkiksi tyypin tai käyttötarkoituksen mukaan. Tämän ominaisuuden ansiosta käyttäjä löytää aina relevantin tiedon riippumatta sen tallennuspaikasta.

Arvioinneissa usein mainittu hyöty olikin juuri M-Filesin kyky tehostaa tiedon löytämistä eri järjestelmistä. Tämän ansiosta M-Files helpottaa ja nopeuttaa työntekijöiden yhteistyötä.

Lisäksi loppukäyttäjät kiittelivät M-Filesia tehokkaista työnkuluista, erinomaisesta versionhallinnasta ja integraatioista muihin sovelluksiin, kuten Office 365:een. M-Filesin kyky vastata vaatimustenmukaisuuteen oli myös mainittu useasti.

"TrustRadiuksen tulokset ovat erityisen merkittäviä, sillä ne kertovat, miten loppukäyttäjät ja asiakkaat käyttävät M-Filesia ja kuinka he kokevat ohjelmiston hyödyt päivittäin. Ohjelmistoyritysten menestys riippuu siitä, miten tyytyväisiä loppukäyttäjät ovat, minkä vuoksi olemme hyvin tyytyväisiä tulokseen. Huippupistemäärämme ovat myös osoitus sitoutumisestamme innovaatioiden luomiseen sekä arvon tuottamiseen monenlaisille organisaatioille", toteaa M-Filesin toimitusjohtaja Miika Mäkitalo.

M-Files Intelligent Information Management
Siirry videokanavalle

Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia parantaakseen tietotyön laatua ja tuottavuutta sekä täyttääkseen tiedonhallintaan liittyviä standardeja ja vaatimuksia. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa SSAB, Nokian Renkaat, Valmet, Caverion, Finavia, Fingrid, Rovio, Technopolis, Patria, R-kioski, DNA ja Liikennevirasto. Lue lisätietoja www.m-files.fi.

INNOVATE 2019 – tehokas ja älykäs organisaatio 12.9. Messukeskus, Helsinki30.8.2019 09:00:00 EESTTiedote

Älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoja kehittävä M-Files Oy järjestää 12. syyskuuta Euroopan suurimman tiedonhallintatapahtuman. Yhdeksättä kertaa järjestettävän tilaisuuden pääteemoina ovat älykäs tiedonhallinta, digitransformaatio sekä tiedonhallinnan ja innovoinnin hyödyntäminen liiketoiminnassa. Tapahtuma kokoaa Helsingin Messukeskukseen yli 800 alan asiantuntijaa ympäri maailman.