Loton potti nousee 2,4 miljoonaan euroon

22.7.2017 23:03 | Veikkaus

Lottoarvonnassa (kierros 29/2017) ei löytynyt yhtään täysosumaa. 6+1 –oikein tuloksia löytyi neljä. Sillä voittaa 50 440 euroa.

Tällä kierroksella löytyi kaikkiaan 117 841 muuta voittoa. Ensi viikolla (kierros 30/2017) jaossa on 2 400 000 euroa.

Loton oikea rivi (kierros 29/2017) on 6, 12, 23, 27, 28, 33 ja 34. Lisänumero on 32 ja tuplausnumero 1.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 4 3 9 5 9 2 4. Jokerista ei löytynyt tällä viikolla täysosumaa. 6 oikein –tuloksia oli kolme, joista kaksi oli tuplattuina. Voittajat saavat 20 000 ja 40 000 euroa voitoistaan.

Lomatonnin voittorivi on Monaco 1. Lomatonneja meni jakoon 20 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti jääkiekkoilija Teemu Ramstedt,  joka on avoimesti kertonut omasta suolistosairaudestaan.  Illan aiheena oli vertaistuki sekä Crohn ja Colitis –liitto.

Tutustu vertaistukeen: . https://youtu.be/Nc70s4TO59Q

Turuntie 42