Lottopotti kasvoi uuteen ennätykseen – nyt potissa tasan 15 miljoonaa euroa

Loton täysosuman etsiminen jatkuu uuden ennätyspotin voimin. Lauantaina 19.1. Lotossa on tarjolla kaikkien aikojen suurin potti: 15 miljoonaa euroa. Loton edellinen ennätyspotti oli tällä viikolla tarjolla ollut 14,6 miljoonaa euroa.
Lottokone pääsee viikolla 3 arpomaan kaikkien aikojen ennätyspottia, 15 miljoonaa euroa.

Loton kierroksen 2/2019 oikea rivi on 3, 7, 16, 20, 22, 24, 34 ja lisänumero 8. Plusnumeroksi arvottiin 21.

Lotto- ja jokerivoittoja ympäri Suomen

Lotossa löytyi kuusi 6+1 oikein -tulosta. Reilun 46 000 euron voitot matkaavat Kemijärven K-Supermarket Kauppapaikassa, Pirkkalan K-Citymarketissa ja Vantaan Tammiston K-Citymarketissa pelanneille sekä joensuulaiselle, mäntsäläläiselle ja ylöjärveläiselle nettipelaajalle.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 3 5 1 0 8 9 6. Lauantai-Jokerissa löytyi kuusi 6 oikein -riviä, joista yksi oli pelattu tuplattuna. Tuplattu 40 000 euron voitto matkaa Poriin Mikkolan Prismassa pelanneelle voittajalle. Lauantai-Jokerin 20 000 euron voitot löytyivät Oulun Linnanmaan Prismassa, Järvenpään K-Citymarketissa, Kouvolan R-kioski Jokipellontiellä, Paraisten S-Marketissa ja Helsingissä Lauttasaaren Torin R-kioskilla pelatuista riveistä.

Lomatonnin voittorivi on Montreal 52. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 21 kappaletta.

Lähiliikuntaan mahdollisuuksia Veikkauksen tuotolla

Lottolähetyksessä tutustuttiin Kulosaaren uuteen tekonurmikenttään. Tekonurmi on osa lähiliikunta-aluehanketta, ja sen on tarkoitus palvella Kulosaaren kouluja sekä lähialueen urheiluseuroja ja liikkujia ympäri vuoden. Vuonna 2018 opetus- ja kulttuuriministeriö myönsi yhteensä noin 41 miljoonaa euroa veikkausvoittovaroja kuntien liikuntapaikkarakentamiseen.

Loton potti nousi ennätykselliseen 15 miljoonaan euroon.
Loton 15 miljoonan euron potti on kaikkien aikojen suurin lottopotti.