Lottopotti kasvoi uuteen ennätykseen – nyt potissa tasan 15 miljoonaa euroa

Loton täysosuman etsiminen jatkuu uuden ennätyspotin voimin. Lauantaina 19.1. Lotossa on tarjolla kaikkien aikojen suurin potti: 15 miljoonaa euroa. Loton edellinen ennätyspotti oli tällä viikolla tarjolla ollut 14,6 miljoonaa euroa.

Lottokone pääsee viikolla 3 arpomaan kaikkien aikojen ennätyspottia, 15 miljoonaa euroa.

Loton kierroksen 2/2019 oikea rivi on 3, 7, 16, 20, 22, 24, 34 ja lisänumero 8. Plusnumeroksi arvottiin 21.

Lotto- ja jokerivoittoja ympäri Suomen

Lotossa löytyi kuusi 6+1 oikein -tulosta. Reilun 46 000 euron voitot matkaavat Kemijärven K-Supermarket Kauppapaikassa, Pirkkalan K-Citymarketissa ja Vantaan Tammiston K-Citymarketissa pelanneille sekä joensuulaiselle, mäntsäläläiselle ja ylöjärveläiselle nettipelaajalle.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 3 5 1 0 8 9 6. Lauantai-Jokerissa löytyi kuusi 6 oikein -riviä, joista yksi oli pelattu tuplattuna. Tuplattu 40 000 euron voitto matkaa Poriin Mikkolan Prismassa pelanneelle voittajalle. Lauantai-Jokerin 20 000 euron voitot löytyivät Oulun Linnanmaan Prismassa, Järvenpään K-Citymarketissa, Kouvolan R-kioski Jokipellontiellä, Paraisten S-Marketissa ja Helsingissä Lauttasaaren Torin R-kioskilla pelatuista riveistä.

Lomatonnin voittorivi on Montreal 52. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 21 kappaletta.

Lähiliikuntaan mahdollisuuksia Veikkauksen tuotolla

Lottolähetyksessä tutustuttiin Kulosaaren uuteen tekonurmikenttään. Tekonurmi on osa lähiliikunta-aluehanketta, ja sen on tarkoitus palvella Kulosaaren kouluja sekä lähialueen urheiluseuroja ja liikkujia ympäri vuoden. Vuonna 2018 opetus- ja kulttuuriministeriö myönsi yhteensä noin 41 miljoonaa euroa veikkausvoittovaroja kuntien liikuntapaikkarakentamiseen.

Loton potti nousi ennätykselliseen 15 miljoonaan euroon.
Loton 15 miljoonan euron potti on kaikkien aikojen suurin lottopotti.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.