Lumo ilahduttaa ystävänpäivänä Helsingin Rautatientorin Jääpuistossa

Tervetuloa ystävänpäivän kaupunkitapahtumaan keskiviikkona 14.2.2018 klo 17-20!

Osana sponsorointiyhteistyötä Lumo tuo luistelijat ja liikkumisen ilon keskelle Helsinkiä kaupunkitapahtuman muodossa ystävänpäivänä.

Tapahtuma järjestetään Helsingin Rautatientorin Jääpuistossa. Ohjelmassa on rusettiluistelua ja Helsinki Rockettesin luistelunäytös. Tilaisuuden juontaa Bassoradion Hikisen iltapäivän pojat ja musisoinnista vastaa DJ D.R.E.A.M.

Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin.

Tutustu tarkemmin

Lisätietoja: markkinointi- ja viestintäjohtaja Irene Kantor, puh. 040 535 9227, irene.kantor@kojamo.fi

Kojamo on vuokra-asumisen ja asuntosijoittamisen edelläkävijä, joka on uudistunut voimakkaasti viime vuosina. Uudistumisen avulla Kojamo voi luoda aidosti parempaa kaupunkiasumista nopeasti muuttuvassa maailmassa. Kojamo muuttaa suomalaista yhteiskuntaa yhdessä asiakkaiden, yritysten, kaupunkien ja muiden toimijoiden kanssa. Lumo ja VVO ovat osa Kojamo-konsernia. Lumo.fi