Maailman ensimmäinen Muumimaailman pop up -myymälä aukeaa Myllyssä

Joulu koittaa muumifaneille tänä vuonna jo marraskuussa, sillä Naantalin Muumimaailma avaa pop up -myymälän Kauppakeskus Myllyyn marraskuun alussa. Nipsun putiikin avajaisia vietetään 2.11., jolloin myös Muumit ovat tavattavissa ja halattavissa.

Kauppakeskus Myllyyn avattava Muumimaailman pop up -myymälä, Nipsun putiikki, on ensimmäinen laatuaan. Aikaisemmin Muumimaailman rakastettuja tuotteita on saanut vain Naantalissa sijaitsevasta teemapuistosta.

”Moominworld Collection on Muumimaailman oma tuotesarja, johon kuuluu muun muassa t-paitoja, kukkaroita, karkkipurkkeja, fleecepeittoja ja kylpypyyhkeitä. Olemme saaneet paljon kyselyjä tuotteistamme, joten päätimme tuoda Muumimaailman tuotteet fanien saataville myös Muumimaailman ulkopuolelle. Toki myymälän valikoimassa on myös muiden valmistajien iki-ihania Muumituotteita”, Muumimaailman markkinointijohtaja Ann-Karin Koskinen kertoo.

Elämyksiä pukinkonttiin koko perheelle
Nipsun putiikki on avoinna tammikuun loppuun saakka ja tuotevalikoima vaihtelee talven aikana. Ennakkolippuja 18.–26.2.2017 vietettävään Muumimaailman Taikatalveen on kuitenkin saatavilla aina marraskuun alusta tammikuun loppuun saakka.

Tämän vuoden uutuus on perhelippu.
”Muumimaailmaan saavutaan usein koko perheen voimin, joten halusimme tarjota Taikatalveen edullisemman lippuvaihtoehdon koko perheelle. Perhelippuja on saatavana neljästä hengestä ylöspäin, ja hinta alenee, mitä useammalle lipun ostaa kerralla”, Koskinen valottaa.

Muumit tavattavissa ja halattavissa avajaisissa
Pop up -myymälän virallisia avajaisia vietetään keskiviikkona 2.11. Kauppakeskus Myllyn Irtiotto arkeen -tapahtuman yhteydessä kello 10 alkaen. Luvassa on monenlaista koko perheen ohjelmaa, muun muassa poskimaalausta, piirustusta ja tietenkin ihanien Muumihahmojen halailua. Muumit ovat tavattavissa kello 14 lähtien.

Nipsun putiikki sijaitsee Kauppakeskus Myllyn uuden sisään käynnin luona osoitteessa Myllynkatu 1, 21280 Raisio. Putiikki on avoinna Kauppakeskus Myllyn aukioloaikoina 1.11.2016–31.1.2017. Avajaispäivän 2.11. tarkka ohjelma nähtävissä täällä. Nipsun putiikissa on avajaisviikon aikana paljon erilaisia tarjouksia.

Lippuja Muumimaailman Taikatalveen saa myös Muumimaailman verkkokaupasta

Lisätiedot ja kuvapyynnöt: