Maailman pohjoisimman Salen avajaisia juhlitaan Inarissa ensi viikolla

Osuuskauppa Arinan palveluverkosto kasvaa pian uudella myymälällä, kun Inarissa sijaitseva maailman pohjoisin Sale avaa ovensa torstaina 14.3. kello 10. Myymälä on avoinna joka päivä, ja valikoimassa on pyritty huomioimaan alueen asukkaat.

Sale Inari parantaa Inari-Saariselän alueen palvelutarjontaa ja mahdollistaa asioinnit aamusta iltaan saakka. ”Myymälä palvelee joka päivä klo 7-22”, kertoo ryhmäpäällikkö Matti Puranen. Asioimisen helppous ja nopeus, myymälän sijainti kylän sydämessä sekä kiinteistön energiatehokkuus ovat niin ikään Sale Inarin valtteja.

Uuden myymälän valikoimassa on pyritty huomioimaan sekä alueelliset tarpeet että paikalliset asukkaat. Myös matkalaisten tarpeet on huomioitu. ”Kehitämme valikoimaa myös jatkossa omistajien toiveiden pohjalta”, Puranen lupaa.

Monipuolisen ja kattavan valikoiman lisäksi myymälästä löytyy Veikkaus. Samassa kiinteistössä palvelevat Matkahuolto ja Yle Sápmin toimitus.

Sale Inari työllistää yhteensä 10 henkilöä. Yksi heistä on myymäläpäällikkö Sonja Sarre, joka odottaa innolla myymälän avaamista. ”Työskentelin ennen Inaria Rovaniemen Prismassa. Tämä on ensimmäinen toimipaikka, jonka avausta pääsen vetämään alusta saakka. Jännittää, mutta enemmän olen silti innoissani. Koko porukka on hyvällä fiiliksellä!”

Sale Inari mahdollistaa helpon ja nopean asioinnin osoitteessa Lehtolantie 2. Tervetuloa!

Lisätiedot:
Ryhmäpäällikkö Matti Puranen

Myymäläpäällikkö Sonja Sarre

044 788 5899https://arina.fi

Osuuskauppa Arina on kuluttajaosuuskunta, jonka omistavat tasavertaisesti lähes 190 000 pohjoissuomalaista kotitaloutta. 3000 Arinalaista tarjoavat marketkaupan, liikennekaupan, tavaratalo- ja erikoisliikekaupan sekä matkailu- ja ravitsemiskaupan palveluita noin 180 toimipaikassa eri puolilla Pohjois-Suomea. Arinan asiakasomistajat saavat palveluja käyttämällä hyötyjä keskimäärin noin 575 euroa taloutta kohden vuodessa. Arinan tuotot palautetaan aina pohjoiseen, pohjoisen ihmisten ja alueen hyväksi.

Arinan vuoden 2023 parhaat työryhmät Iistä, Oulusta, Rovaniemeltä, Vaalasta ja Ylitorniolta - S-market Ylitornion Jani Kokkisesta Vuoden päällikkö17.4.2024 10:58:41 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Arinan päälliköt kerääntyivät jälleen Leville valmennuspäiville. Tällä kertaa päällikköpäivillä käytiin läpi toimitusjohtajan katsauksen lisäksi muun muassa turvallisemman tilan periaatteita, tutustuttiin Arinan yrityskulttuuriselvityksen tuloksiin, osallistuttiin workshoppeihin eri teemoista ja käynnistettiin kaikkia päälliköitä koskeva Johtamisen muutosmatka. Tiivis reissu huipentui Arina-gaalaan, jossa palkittiin vuoden 2023 huippuonnistujia.