Mahdotonta - Maailman kyseenalaisin self help -kirja

Kirja esittelee seitsemän muistisääntöä, joita soveltamalla Miika Korkatti on onnistunut saavuttamaan itsellensä merkityksellisiä tavoitteita siitäkin huolimatta, vaikka häneltä puuttuivat kaikki perinteiset menestymisen peruselementit.

Kansi_HR

Voisiko elämässä saavuttaa tärkeitä asioita ilman, että saisi otettua itseään niskasta kiinni? Tähän kysymykseen Miika Korkatti lähti etsimään vastausta herättyään kyvyttömyyteensä saavuttaa itselleen merkityksellisiä tavoitteita. Elämän aikana opittuja asioita soveltamalla hän kulki sosiaalitoimiston vakioasiakkaasta Suomen ammattitaikureiden harvalukuiseen eliittiin. Korkatti onnistui siitäkin huolimatta, että häneltä puuttuvat perinteiset edellytykset menestykseen.

Matka johti seitsemän käytännöllisen muistisäännön syntymiseen, joiden pohjalta sai alkunsa maailman kyseenalaisin self help -opas. Käsissäsi oleva kirja tarjoaa sinulle uudenlaisen näkökulman onnistua siinä, mikä on aiemmin vaikuttanut mahdottomalta. Samalla kirja on nauruhermoja kutkuttava ja poikkeuksellisen häpeilemätön tutkimusmatka kirjoittajan paradoksaaliseen maailmaan, jossa silmänkääntäjä paljastaa varjelluimmatkin salaisuutensa.

Miika Korkatti on yksi Suomen arvostetuimmista taikureista. Hän on esiintynyt livenä yli 30 000 ihmiselle ja hän tavoittaa sosiaalisessa mediassa satoja tuhansia ihmisiä.

Kirjan on kustantanut Readme.fi Oy.

Lisätiedot:

Kustantaja: Readme.fi Oy, Ari Sahanen, ari.sahanen@readme.fi

Arvostelukappalepyynnöt: minna.auvinen@readme.fi

Kirjan esittely kustantajan verkkosivuilla: https://www.readme.fi/kirja/mahdotonta-maailman-kyseenalaisin-self-help-kirja/

Kansi_HR

Torstaina ilmestyvä uutuuskirja Äitivuosi kannustaa omannäköiseen äitiyteen22.3.2021 10:00:00 EET | Tiedote

Äitiys ja pikkulasten vanhemmuus ovat olleet viime aikoina pinnalla. Suomessa on koettu huolta syntyvyyden laskusta ja pohdittu syitä sen takana. Syiksi on arveltu muun muassa nuorten aikuisten käsityksiä vanhemmuudesta: negatiiviset mielikuvat pikkulapsiarjen kuormittavuudesta ja vanhemman vastuusta saavat lykkäämään lasten hankkimista. Samaan aikaan mediassa puhutaan paljon tasa-arvoisesta vanhemmuudesta ja perhevapaiden uudistamisesta. Myös #metoo-liike muuttaa äideille varattuja rooleja ja äitiyden kokemusta.

Imitaattori Jarkko Tammisen rakastetut hahmot naurattavat nyt äänikirjana2.12.2020 11:15:58 EET | Tiedote

Imitaattori Jarkko Tammisen äänikirja Sen seitsemän veljestä on satiiri Seitsemästä veljeksestä, jotka seikkailevat hullussa nyky-Suomessa. Veljekset Frederik, Sauli, Tami, Jorma, Matti, Andy ja Kimi tapaavat hurjilla reissuillaan julkkiksia ja kaiken maailman eliittiä. Käänteitä syntyy, kun maailma on muuttunut, mutta miehet ei. ”Painomustekin punastuu tällaista kohellusta, eikä tätä voida kääntää millekään sivistyskielelle!”

Karita Tykän uutuuskirja tarjoaa ravintoa sekä keholle että mielelle3.11.2020 10:00:00 EET | Tiedote

Rakkaudella Karita -blogistaan tunnetun vaikuttaja-hyvinvointivalmentaja Karita Tykän suosittu Hyvä elämä -kirjasarja on saanut jatkoa. Uudessa teoksessa Hyvä elämä – Ravintoa keholle ja mielelle lukijat vapautetaan dieettien kahleista ja viedään herkullisen ruoan sekä kokonaisvaltaisesti hyvinvoivan kehon matkalle. Lähes 500-sivuinen kirja tulee saataville myös äänikirjojen suoratoistopalveluihin.