Avidly Oyj

Maria Flemmich johtamaan Avidlyn kansainvälistymispalveluita

Jaa
Maria Flemmich, 30, on nimitetty Avidlyn kansainvälistymispalvelujen johtajaksi nimikkeellä Head of International Growth. Hän on aikaisemmin toiminut Avidlyn Turun-toimiston vetäjänä ja Avidly Suomen johtoryhmän jäsenenä. Nimitys vahvistaa Avidlyn omaa kehitystä kansainvälisenä yhtiönä ja toimiston osaamista suomalaisten vientiyhtiöiden myynnissä ja markkinoinnissa.

Useissa kansainvälisissä yrityksissä työskennellyt ja Avidlyssä useita asiakkuuksia johtanut Maria Flemmich toteaa, ettei kansainvälisille markkinoille tähyävän yrityksen ole Suomessa ollut helppo löytää strategista toimistokumppania. Avainkysymykseksi nousee usein, miten kohdemarkkinassa voidaan toimia Suomesta käsin.

“Tällä hetkellä on kovasti kysyntää yritysten kansainvälistymistä auttavalle toimistolle. Suomessa on paljon keskikokoisia yrityksiä, jotka haluaisivat kansainvälistyä, mutta osaavia toimistoja ei ole ollut tarjolla”, sanoo Flemmich.

“Uusille markkinoille mentäessä erityisesti vahva insight ja markkinaymmärrys liiketoimintapäätöksissä sekä kattava digitaalinen kyvykkyys niin markkinoinnissa kuin myynnissä ratkaisevat. Näissä pystymme tukemaan asiakasyrityksiämme tehokkaasti.”

Flemmichin nousujohteiselle uralle mahtuu työtehtäviä kolmella mantereella ja eri sektoreilla. Useaa kieltä taitava Flemmich on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri ja valtiotieteiden kandidaatti.

“Monipuolinen näkemys ja osaaminen on näkynyt Avidlyssä käytännössä Marian kyvyssä johtaa luovaa työtä ja kehittää Avidlyn ennestään vahvaa osaamista markkinointiteknologian ja myynnin saralla”, kuvailee Avidlyn toimitusjohtaja Jesse Maula nimitystä.

“Avidly on jatkossa yhä vahvemmin kansainvälistyvien ja kansainvälisten suomalaisten yritysten kasvukumppani sekä markkinoinnissa että myynnissä.  Avidlyn strateginen kasvu kansainvälisenä toimijana on nyt saanut loistavan vetäjän ja vieläpä omista joukoista”, Maula iloitsee.

Avidlylla on monipuolinen tarjooma strategiasta toteutuksiin asti, ja kansainvälistä työtä tehdään Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa toimivan oman studioverkoston sekä kansainvälisen AMIN Worldwide -verkoston kautta.

Lisätiedot:


Maria Flemmich, Head of International Growth, Avidly Oyj
puh. 044 319 0037
maria.flemmich@avidlyagency.com

Jesse Maula, CEO, Avidly Oyj
puh. 040 548 0248
jesse.maula@avidlyagency.com

Avainsanat

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Avidly Oyj
Avidly Oyj
Konepajankuja 1
00510 HELSINKI

010 231 9000https://www.avidlyagency.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj

Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote

Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain

AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release

CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye